Numer oferty: StPr/25/1238
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) gospodarowanie nieruchomościami gminnymi, w tym prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży, trwałego zarządu, użytkowania wieczystego oraz użyczania, wykonywania prawa pierwokupu, zamiany nieruchomości, przejmowania nieruchomości;
2) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami, mieniem komunalnym i gospodarki lokalowej:
3) numeracja porządkowa nieruchomości w systemie TERYT oraz ewidencji gruntów i budynków Starostwa Powiatowego;
4) prowadzenie spraw w zakresie nazewnictwa miejscowości, ulic i placów;
5) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- znajomość ustaw:o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie danych osobowych,
- obsługa komputera - exel, word
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o finansach publicznych, o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej w przedmiocie gospodarowania mieniem komunalnym;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Sawin
NIP: 5631055473
REGON: 000549051
Krótki opis działalności gospodarczej: działalność publiczna
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-sawin/strona-glowna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Janczarek
Nr telefonu: 82 545 97 09
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon