Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Kierownik gospodarczy - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-06-24
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 23
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1660

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Łanowa 68, 25-147 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizacja bieżących remontów (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją). Sporządzanie zapotrzebowania na odzież ochronną i roboczą dla pracowników placówki. Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego. Realizacja zadań w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym (m.in. terminowe zamawianie oleju opałowego). Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • biegła znajomość internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
[Umiejętność 2] : prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia; realizacja zakupów wyposażenia szkoły itd.
[Umiejętność 1] : administrowanie nieruchomością, współpraca z organami wydającymi decyzje administracyjne, planowanie przyszłych inwestycji związanych z rozwojem SP,
[Inne] : mile widziane posiadanie prawa jazdy kategorii B
Zakres obowiązków; Organizacja bieżących remontów (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją). Sporządzanie zapotrzebowania na odzież ochronną i roboczą dla pracowników placówki. Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego. Realizacja zadań w ramach projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym (m.in. terminowe zamawianie oleju opałowego). Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 23
NIP: 6572520991
REGON: 001016693
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łanowa 68, 25-147 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Teresa Borek
Nr telefonu: 413676266
E-mail: kadry@sp23.kielce.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 413676266 osobisty lub e-mail: kadry@sp23.kielce.eu

opublikowano: 2025-06-24
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności