Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 lipca 2025 (piątek)

Inspektor ds. oświaty - Siewierz, śląskie

Data dodania: 2025-06-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0775

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań na stanowisku pracy. Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało przede wszystkim: 1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, prowadzeniem i likwidacją placówek oświatowych, 2. analizowanie arkuszy organizacji szkół i przedszkoli, przedstawianie wniosków mających na celu ich akceptację, 3. prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych dyrektorów gminnych jednostek oświatowych i instytucji kultury, 4. kontrola wypełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów, 5. realizowanie zadań z zakresu dowozu uczniów do szkół oraz placówek kształcenia specjalnego, 6. przygotowywanie dokumentacji do postępowania egzaminacyjnego dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, 7. sporządzanie cząstkowych ocen pracy dyrektorów placówek oświatowych, przygotowywanie wniosków w sprawie nagród i odznaczeń, 8. prowadzenie spraw związanych z wyjazdami śródrocznymi dzieci i młodzieży szkolnej, 9. realizacja zadań związanych z udzielaniem uczniom stypendiów i nagród, 10. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem i rozliczaniem kosztów kształcenia pracowników młodocianych, 11. sporządzanie sprawozdań w zakresie oświaty, w tym w ramach systemu informacji oświatowej (SIO), 12. realizacja zadań z zakresu dotacji przedszkolnej, dotacji dla niepublicznych placówek oświatowych oraz dotacji państwa na cele oświatowe, 13. współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie planowania budżetu, remontów obiektów szkolnych, planowania doskonalenia pracy i dokształcania nauczycieli, 14. kształtowanie sieci placówek oświatowych w gminie oraz określanie granic ich obwodów; 15. realizowanie zadań organu prowadzącego w zakresie stosunku pracy dyrektorów szkół; 16. realizacja spraw związanych z organizowaniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół; 17. opracowywanie projektów regulaminu wynagradzania nauczycieli; 18. współpraca z Kuratorium Oświaty w zakresie realizacji zadań statutowych placówek oświatowych; 19. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, szkołami oraz organizacjami i związkami zawodowymi pracowników oświaty, w celu efektywnej realizacji zadań; 20. nadzór nad działalnością żłobków utworzonych na terenie Gminy i realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Żłobka Gminnego i sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS), 21. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie oświaty, 22. realizacja innych zadań na polecenie przełożonych lub z upoważnienia burmistrza, 23. bieżąca obsługa interesantów. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135.): miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Siewierz (II piętro, brak windy), wymiar czasu pracy 1 etat, praca na oferowanym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony, podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy.


Informacja dotycząca wynagrodzenia: zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. opracownikach samorządowych (Dz. U. z2024r., poz. 1135) wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z następujących składników: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatku za wieloletnią pracę (od 5% do 20% - zgodnie z uprawnieniami), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki - zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (zgodnie z ustawą).
Godziny pracy: Poniedziałek, środa, czwartek 07:30 - 15:30
wtorek:07:30 - 17:00
piątek: 07:30 - 14:00
Umowa o prace na czas okrślony - pół roku
Nadzór i koordynacja działań w zakresie oświaty, Organizacja pracy placówek oświatowych, Budżet i finanse oświaty, Sprawy kadrowe i administracyjne, Informacja i sprawozdawczość

Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa komputera i pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów oszkolnictwie wyższym, preferowane o kierunku pedagogika, administracja, prawo lub zarządzanie oświatą. Staż pracy: minimum 3 lata. Biegła znajomość obsługi komputera. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku. Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o systemie oświaty, Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, o finansowaniu zadań oświatowych, o systemie informacji oświatowej i innych oraz funkcjonowania samorządu gminnego.

Wymagania dodatkowe: Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność. Zdolność do organizacji pracy własnej. Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków. Zdolność szybkiego uczenia się. Umiejętność poprawnego formułowania treści pism urzędowych. Rzetelność i kultura osobista. Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty.

Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
NIP: 6490006555
REGON: 000530761
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1. CV oraz list motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, itp. 4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, potwierdzające staż pracy. 5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych wdokumentach aplikacyjnych składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).

Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty


Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Miejsce i termin złożenia dokumentów: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór Inspektor ds. oświaty na adres: Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki iWigury 16, 42-470 Siewierz. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie. Termin składania ofert upływa w dniu 4 lipca 2025 r. o godzinie 1400. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta iGminy Siewierz), nie będą rozpatrywane. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów, II etap rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, spełniającymi wymogi formalne. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie.

Szczegółowe informacje: https://www.siewierz.pl/aktualnosci/12745-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-oswiaty

opublikowano: 2025-06-24
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności