Numer oferty: StPr/25/1015
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grudziądzka 157, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie w szczególności: służba patrolowa w terenie, w przydzielonym rejonie służbowym, inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych, wykonywanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego, wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 850 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00
umowa o pracę na czas określony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażnik gminny / miejski
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. posiada obywatelstwo polskie,
2. korzysta w pełni z praw publicznych,
3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
4. posiada, co najmniej, wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
5. cieszy się nienaganną opinią,
6. jest sprawny pod względem fizycznym i psychicznym,
7. legitymuje się niekaralnością za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
8. posiada uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9. ma ukończone 21 lat,
10. posiada niżej wymienione cechy osobowościowe:
a) odporność na stres,
b) poczucie odpowiedzialności,
c) zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
d) umiejętność współpracy, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami,
e) cierpliwość,
f) terminowość,
g) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STRAŻ MIEJSKA W TORUNIU
NIP: 9562089406
REGON: 871657234
Adres www: www.strazmiejska.torun.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grudziądzka 157, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sławomir Śmigielski
Nr telefonu: 566574212
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: II. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na omawiane stanowisko, uczestnik naboru przedkłada:
1. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie internetowej Straży Miejskiej w Toruniu jako załącznik do ogłoszenia o naborze lub w wersji papierowej
w siedzibie Straży Miejskiej w Toruniu),
2. list motywacyjny,
3. oświadczenie o niekaralności za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (na tym etapie naboru wymagane jest wyłącznie oświadczenie własne kandydata),
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
5. kopie świadectw pracy i ewentualnych referencji.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 672), wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
UWAGA! Oferty nie zawierające własnoręcznego podpisu pod dokumentami (kwestionariusz, list motywacyjny, oświadczenia) nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Dokumenty uczestnika naboru na wolne stanowisko urzędnicze strażnika miejskiego w Straży Miejskiej w Toruniu dotyczy ogłoszenia z dnia
18 czerwca 2025 r., w sekretariacie Straży Miejskiej w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 157, w terminie do dnia 14 lipca 2025 r. włącznie, do godziny 1500, lub na skrzynkę e-doręczenia: AE:PL-23232-75393-ECUFV-31. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do siedziby Straży Miejskiej w Toruniu.
Odnośnie spełnienia wymogów formalnych i zakwalifikowania się do kolejnego etapu naboru kandydaci będą informowani na stronie internetowej Straży Miejskiej w Toruniu, w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.strazmiejska.torun.pl, w zakładce Oferty pracy w naszej jednostce.
Klauzula informacyjna:
Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), zwanego jako ,,RODO", udostępniam klauzulę informacyjną.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Toruniu z siedzibą
w Toruniu ul. Grudziądzka 157.
Możecie Państwo się z nim kontaktować w następujący sposób:
1) listownie na adres siedziby:
ul. Grudziądzka 157, 87-100 Toruń
2) e-mail: sekretariat@ strazmiejska.torun.pl
3) telefonicznie 566574212.
Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możecie Państwo się z nim kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@strazmiejska.torun.pl .
1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzania rekrutacji oraz ewentualnego zawarcia umowy,
2) art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 101 RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających m.in. z:
a) art. 221. § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
3) art. 9 ust. 2 lit. b RODO w celu wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy,
4) art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa oraz
w przypadku załączenia lub umieszczenia w dokumentach złożonych w czasie rekrutacji szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO do których administrator nie miał podstawy przetwarzania wynikającej z art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
Administrator może przetwarzać Twoje dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników wyłącznie jeżeli wyrazisz na to dodatkową zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
2. Podanie danych:
1) jest obowiązkowe, jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować celu jakim jest przeprowadzenie rekrutacji wobec Ciebie,
2) jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa.
3. Dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji:
1) Oryginały oraz kopie dokumentów złożonych w trakcie rekrutacji należy odebrać w terminie do
30 dni od zakończenia rekrutacji, po tym czasie oryginały zostaną przesłane na podany adres do korespondencji, zaś kopie zniszczone po upływie 2 miesięcy od zakończenia rekrutacji.
2) Dokumentacja dotycząca wykonana w związku z konkursem będzie przetwarzana:
a) do 2 lat od dnia zakończenia rekrutacji,
b) do przedawnienia roszczeń.
3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie dane te będą przetwarzane do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do 2 miesięcy od zakończenia rekrutacji.
4. Twoje dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
5. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.: podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe oraz sądy, organy ścigania, podatkowe, radcowie prawni, podmioty kontrolujące administratora oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów.
Twoje dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków. Dane także będą ujawnione pracownikom
i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków.
Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
6. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora masz prawo do:
1) dostępu do treści Twoich danych;
2) sprostowania Twoich danych;
3) usunięcia Twoich danych, jeżeli:
a) wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b) Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub
w których były przetwarzane,
c) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
4) ograniczenia przetwarzania Twoich danych;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
7. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Wszystkie niezbędne dokumenty i wymagania na stronie
link: https://strazmiejska.torun.pl/strona-1170-ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do dnia 14.07.2025