Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 lipca 2025 (poniedziałek)

Oferta konkursowa - stanowisko urzędnicze ds. sprawozdawczości budżetu- wydział budżetu - Opole, opolskie

Data dodania: 2025-06-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pracodawca: Urząd Miasta Opola
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/1104

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek 1A, 45-015 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych składanych przez jednostki organizacyjne miasta Opola.
2. Przygotowywanie i sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
3. Sporządzanie analiz finansowych dotyczących jednostek organizacyjnych miasta Opola.
4. Sporządzanie ankiet, zestawień oraz innych informacji o stanie realizacji budżetu miasta Opola na potrzeby mieszkańców, mediów, organizacji i innych podmiotów.
5. Aktualizacja załączników budżetowych w wyniku korekt budżetu, dokonanych Zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola oraz uchwałami Rady Miasta Opola.
6. Współudział przy opracowaniu projektu budżetu miasta Opola. Przygotowywanie materiałów wstępnych, a także wariantów projektów planów finansowych jednostek organizacyjnych uwzględniających wytyczne oraz zasady wynikające z procedury uchwalania budżetu miasta.
7. Sporządzanie rocznych sprawozdań (w części tabelarycznej i opisowej) z wykonania budżetu miasta Opola, w wymaganej szczegółowości.
8. Sporządzanie rocznych informacji o przebiegu wykonania planów finansowych instytucji kultury miasta Opola, w wymaganej szczegółowości.
9. Współudział w sporządzaniu informacji o stanie mienia miasta.
10. Bieżąca współpraca z podległymi jednostkami w zakresie planowania, analiz
i sprawozdań sporządzanych w trakcie realizacji budżetu miasta.
11. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania oceny gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych miasta Opola stosownie do zarządzenia Prezydenta Miasta Opola w sprawie ustalenia procedury ocen jednostek miejskich.
12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
13. Poznawanie, przestrzeganie i monitorowanie zmian przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
14. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów SOD poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).
15. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
16. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
17. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.
Praca samodzielna, z przewagą wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach: 7-30 do 15.30 od poniedziałku do środy; 7.30 do 17.00
w czwartki; 7.30 do 14.00 w piątki. Praca w budynku przy ul. Rynek 1a, II piętro, IV poziom (dojście schodami lub windą). Obsługa monitorów ekranowych powyżej
4 godzin dziennie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym - Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia
1 m-c) . Staż pracy: dwa lata stażu pracy (preferowany: na stanowisku
związanym z budżetem i/lub sprawozdawczością budżetową w jednostce sektora finansów publicznych) Kserokopie świadectw pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c),
i/lub kserokopie innych właściwych dokumentów
za okresy, które z mocy odrębnych przepisów podlegają wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze
Wymagania dodatkowe Dokumenty albo oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań
a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym Zapis w liście motywacyjnym
b) znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Zapis w liście motywacyjnym
c) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego Zapis w liście motywacyjnym
d) znajomość Statutu Miasta Opola Zapis w liście motywacyjnym
e) znajomość ustawy
o finansach publicznych Zapis w liście motywacyjnym
f) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym: obsługa Microsoft Word
(w szczególności MS WORD,
MS EXCEL) Zapis w liście motywacyjnym
g) uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, otwartość, uprzejmość, wysoka kultura osobista, operatywność, umiejętność pracy w zespole apis w liście motywacyjnym

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Opola
NIP: 7540024002
REGON: 000584805
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta Opola
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1A, 45-015 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Natalia Sykut
Nr telefonu: 774511805
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia
07.07.2025 r.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny;
b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 ogłoszenia;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze);
e) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń - dostępne są na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP * Oświadczenie
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych Oświadczenie
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia - Oświadczenie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia
07.07.2025 r.

opublikowano: 2025-06-24
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności