Numer oferty: StPr/25/0337
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Krasińskiego 10, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i wykonywanie czynności należących do zakresu działania archiwum zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto dla 0,5 etatu (pół etatu) wynosi: 2.500,- zł.
Po pozytywnie zdanym egzaminie urzędniczym wynagrodzenie dla 0,5 etatu (pół etatu) może wynosić nie mniej aniżeli 2.860,- zł.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenia wyższego, minimum I stopnia.
Pełnej zdolności do czynności prawnych.
Niekaralności.
Nieposzlakowanej opinii i wysokiego poziomu kultury osobistej.
Odporności na stres, komunikatywności, zaangażowania oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
Wysokiego poziomu analitycznego myślenia.
Znajomości technik biurowych i obsługi komputera (pakietu MS Office Excel, Word, Outlook).
Dodatkowe wymagania:
Doświadczenie w pracy w wymiarze sprawiedliwości, lub administracji publicznej.
Podstawowa wiedza na temat organizacji i zasad funkcjonowania sądownictwa powszechnego.
Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I lub II stopnia, lub inne kwalifikacje potwierdzające gotowość do pracy na stanowisku archiwisty.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Chodzieży
NIP: 7641104889
REGON: 000986432
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krasińskiego 10, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Kot-Fredrich
Nr telefonu: 67 356 77 01
E-mail: administracja@chodziez.sr.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Podanie i CV (zawierające informacje określone w art. 22 § 1 KP).
2. Wypełnione druki załączonych do oferty oświadczeń:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-noświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o zapoznaniu się z załączoną klauzulą informacyjną dla kandydata dot. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych z jednoczesną zgodą na przetwarzanie tych danych,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem A.023.3.2024 w sprawie wprowadzenia Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń prawa i podejmowania działań następczych w Sądzie Rejonowym w Chodzieży
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zwartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych.
Do zgłoszenia kandydaci powinni dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
Więcej informacji: https://chodziez.sr.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-urzednicze-05-etatu-do-samodzielnej-sekcji-administracyjnej,new,m2,168.html,545
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail