Numer oferty: StPr/25/1652
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ogrodowa 3/B, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: administracja, ekonomia, prawo, finanse.
Umiejętności: prowadzanie dokumentacji pracowników, rozliczenie czasu pracy pracowników, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata z wykształceniem wyższym lub 5 lat ze średnim na stanowisku związanym z obsługa kadrową i organizacją pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STRAŻ MIEJSKA w Kielcach
NIP: 9590967439
REGON: 290522825
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ogrodowa 3/B, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anita Brzyskiewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt telefoniczny: 41 344 20 40 w godzinach 7:30-15:30