Numer oferty: StPr/25/0565
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 28a, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem na bip https://bip.elk.gmina.pl/stanowisko-urzednicze-ds-plac-i-ksiegowosci-jednostek-organizacyjnych-gminy.html?
w tym:
1. Prowadzenie obsługi płacowej jednostek objętych wspólną obsługą, w tym:
a)prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (karty wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych),
b)sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
c)rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie,
d) sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS,
e)przekazywanie pracownikom informacji PIT,
f)wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, wynagrodzeniach do kapitału początkowego rent i emerytur (druk Rp-7),
g)udzielanie pracownikom obsługiwanych jednostek informacji z zakresu: prawa pracy, karty nauczyciela, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych,
h)wykonywanie dyspozycji dokonania zapłaty zaakceptowanego do wypłaty wynagrodzenia oraz dokonania potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób określony przez dysponenta środków kierownika jednostki z własnoręcznym potwierdzeniem daty i kwoty wykonania operacji,
i)sporządzanie przelewów związanych z wypłatą wynagrodzeń,
j)potwierdzanie oświadczeń emerytów i rencistów dotyczących przewidywanych wynagrodzeń,
k)udział w przygotowywaniu dokumentów dla pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę,
l)planowanie wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,
m)sporządzanie informacji dla potrzeb dyrektorów obsługiwanych jednostek o wysokości wynagrodzenia otrzymywanego przez pracowników,
n)sporządzanie zestawień wysokości wypłacanych wynagrodzeń dla potrzeb naliczeń nagród z zakładowego funduszu nagród;
o)analizowanie kosztów wynagrodzeń obsługiwanych jednostek,
p)sporządzanie wniosków o refundacje płac do Powiatowego Urzędu Pracy,
q) przekazywanie danych do sporządzania sprawozdań w zakresie wynagrodzeń dla potrzeb SIO,
r)rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
s) wykonywanie zadań wynikających z art. 30a Karty Nauczyciela związanych z naliczaniem, wypłatą i sporządzeniem sprawozdania dotyczącego jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli,
t)sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
2.Prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych dyrektorów oświatowych jednostek obsługiwanych, w tym:
a)sporządzanie umów o pracę,
b)wystawianie świadectw pracy,
c)sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,
d)prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
e)prowadzenie ewidencji czasu pracy dyrektorów,
f)wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz szkolenia z zakresu bhp.
3.Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek objętych wspólną obsługą w tym:
a)dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z zakładowym planem kont,
b)uzgadnianie sald,
c)prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych,
d)udział w przebiegu inwentaryzacji i jej wycena w jednostkach obsługiwanych,
e)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej opału,
f)terminowe sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
g)sprawowanie bieżącej kontroli i analizowanie realizacji planów finansowych,
h)udział przy opracowywaniu projektów planu dochodów i wydatków dla poszczególnych jednostek obsługiwanych oraz w opracowywaniu zmian do tych planów.
4.Kontrola prawidłowego wykonania umów realizowanych przez Gminę Ełk, w zakresie rzeczowym i finansowym wynikającym z zakresu obowiązków.
5.Przygotowywanie projektów uchwał i ich realizacja oraz przygotowanie odpowiedzi na interpelacje radnych, skargi i wnioski sołtysów oraz mieszkańców gminy w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
6.Przygotowywanie sprawozdań wynikających z zakresu wykonywanych czynności.
7.Prowadzenie teczek rzeczowych wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz zasadami dotyczącymi wewnętrznego obiegu dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 720 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- księgowy
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : zgodnie z ogłoszeniem na BIP
doświadczenie zawodowe związane z księgowością, naliczaniem płac i obsługą kadrową pracowników oświaty będzie dodatkowym atutem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Ełk
NIP: 8481004517
REGON: 000531298
Krótki opis działalności gospodarczej: gospodarowanie terenami gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 28a, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Konkało
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny (opatrzony własnoręcznym podpisem oraz poniżej umieszczoną klauzulą).
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (opatrzone własnoręcznym podpisem oraz poniżej umieszczoną klauzulą).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), w przypadku pozostawania w zatrudnieniu należy złożyć oświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu.
5. Kserokopie dokumentów, potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Ełk w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym ds. płac i księgowości jednostek organizacyjnych gminy.
10. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
11. Kserokopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza korzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem).
W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być podpisane własnoręcznie i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28 A 19-300 Ełk lub doręczone listownie w terminie do dnia 30 czerwca 2025 roku do godz. 13.00 pod adresem: Urząd Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19 300 Ełk, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: NABÓR NA URZĘDNICZE STANOWISKO DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta