Numer oferty: StPr/25/1091
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ostrówek 5, 45-088 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli realizacji projektów, w tym m.in.: przygotowanie i prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów, sporządzanie informacji o wynikach prowadzonych kontroli i monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
-
prowadzenie kontroli systemowych w IP,
-
prowadzenie wizyt monitoringowych,
-
przeprowadzanie kontroli krzyżowych,
-
sporządzanie planów kontroli, sprawozdań z realizacji kontroli oraz Rocznego podsumowania końcowych sprawozdań z audytów i kontroli w ramach RPO WO 2014-2020, FEO 2021-2027,
-
wprowadzanie danych i analiza wyników z baz ISM oraz IMS SIGNALS,
-
realizacja czynności związanych z pozyskiwaniem i analizą wyników audytów/kontroli zewnętrznych/wewnętrznych przeprowadzanych przez Instytucję Audytową, NIK, KE, BKA oraz inne uprawnione służby kontrolne i audytowe w ramach Programów wdrażanych i nadzorowanych przez Departament. Praca w godz. 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw integracji europejskiej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: auki: inżynieryjno-techniczne, ścisłe i przyrodnicze, społeczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania
1. niezbędne:
-
wykształcenie wyższe o profilu - nauki: inżynieryjno-techniczne, ścisłe i przyrodnicze, społeczne,
-
staż pracy ogółem: 1 rok,
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do tworzenia prezentacji,
-
znajomość zagadnień związanych z projektami/programami współfinansowanymi ze środków UE, znajomość prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz prawa podatkowego, w szczególności przepisów ustawy o podatku od towarów i usług,
-
znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu województwa,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
- obywatelstwo polskie.
2. dodatkowe:
-
1 rok stażu pracy na stanowisku związanym z:
przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie lub kierowaniem lub realizowaniem lub rozliczaniem projektów ze środków krajowych lub zagranicznych bądź
księgowością lub finansami lub controlingiem lub audytem bądź
przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, prawo jazdy kat.B
-
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
NIP: 7542549660
REGON: 531412250
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ostrówek 5, 45-088 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Selta
Nr telefonu: 775416372
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.
życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2.
list motywacyjny,
3.
kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego na stronie bip.opolskie.pl lub możliwego do pobrania w Referacie Rozwoju Personalnego Urzędu,
4.
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
5.
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności: świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie oraz dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie i referencje),
6.
kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
7.
oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8.
oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze,
9.
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10.
oświadczenie kandydata na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych dobrowolnie, tj. innych niż wynika to m. in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ww. danych),
11.
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej bip.opolskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w Referacie Rozwoju Personalnego Urzędu w Opolu przy ul. Piastowskiej 12 na I piętrze. W związku z powyższym aplikacje kandydatów powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na publikowanie na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu - mojego nazwiska oraz pierwszej litery imienia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku braku ww. zgody, kandydaci będą informowani o ewentualnych etapach rekrutacji w odmienny sposób.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w punkcie Kancelarii Ogólnej Urzędu w Opolu przy ul. Ostrówek 5, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych na adres: kancelaria@opolskie.pl bądź pocztą na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Referat Rozwoju Personalnego, 45-088 Opole, ul. Ostrówek 5, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty - Referat Kontroli - DWF.
OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 26 CZERWCA 2025 r.
(liczy się data wpływu do Urzędu).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów formalnych.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 77 54 16 201.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 26 CZERWCA 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).