Numer oferty: StPr/25/1083
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Przemysłowa 2, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie, aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach, dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami, utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami, uzupełnianie braków towarowych.
I zmiana: pn-pt. 7:30-17:30,
sob. 8:00-14:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Komunikatywność, inicjatywa, znajomość asortymentu branży technicznej, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność obsługi komputera.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Unimet Spółka z o.o.
NIP: 5170359501
REGON: 180858743
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 2, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: praca@unimet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na email: praca@unimet.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail