Numer oferty: StPr/25/1229
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie całości rachunkowości, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w placówkach oświatowych. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Koordynowanie czynności inwentaryzacyjnych składników majątkowych jednostek obsługiwanych i prowadzenie ewidencji, przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów. Prowadzenie rachunkowości i rozliczanie zadań realizowanych przez jednostki obsługiwane ze środków dotacji budżetu państwa oraz środków zewnętrznych. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą o rachunkowości. Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji w zakresie spraw finansowo- księgowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : od 14 lipca z możliwością przedłużenia
Godzina zakończenia pracy : 15:30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- OBSŁUGA PROGRAMÓW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
- znajomość całokształtu przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie.
Wymagania dodatkowe:
mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub politologia lub administracja lub ekonomia lub zarządzanie i marketing.
znajomość obsługi systemów finansowo - księgowych,
znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
znajomość ustawy o rachunkowości,
znajomość ustawy o finansach publicznych oraz całokształtu przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej,
umiejętność interpretacji przepisów prawa,
umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych,
umiejętność pracy w zespole oraz strategicznego myślenia, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Natalia Kuśmierczuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
7. referencje (kserokopia opcjonalnie),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14218
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta