Numer oferty: StPr/25/07142
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przejmowanie dokumentacji archiwalnej z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo odbiorczych;
- udostępnianie przechowywanej dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wycofywanie dokumentacji ze składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
- przygotowywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego, w przypadku stwierdzenia takich dokumentów;
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej o kategorii "B", wydzielonej z zasobu archiwum zakładowego, której okres przechowywania już minął oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;
- stała dbałość o właściwe przechowywanie, zabezpieczanie przejętej dokumentacji archiwalnej oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
- przeprowadzanie skontrum dokumentacji;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji składnicy akt;
- doradzanie i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 05.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista zakładowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- kurs kancelaryjno - archiwalny
- Obsługa komputera
- Program Word
- Program Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie średnie/średnie branżowe i ukończone kursy kancelaryjno-archiwalne lub średnie w zakresie technika archiwisty 3 lata stażu pracy albo wyższe o profilu historycznym z zakresu archiwistyki lub podyplomowe z zakresu archiwistyki 0 lat stażu pracy;
- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisów wykonawczych oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
Wymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach pracy związanych z archiwizacją dokumentacji;
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:
- terminowość;
- samodzielność;
- skrupulatność i dokładność;
- zdolności organizacyjne i komunikatywność.
Praca w godzinach: 07:30 - 15:30;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
NIP: 1132524746
REGON: 011513343
Adres www: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie;
- list motywacyjny podpisany odręcznie;
- kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy albo zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedstawienie aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie;
- zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta