Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 lipca 2025 (poniedziałek)

Inspektor ds. obsługi archiwum zakładowego w baf k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-06-20
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/07122

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - weryfikuje poprawność zakwalifikowania akt, przyjmuje oraz ewidencjonuje dokumentację wytworzoną w Urzędzie;
- udostępnia i wypożycza dokumentację będącą na stanie Archiwum Zakładowego;
- wycofuje dokumentację ze stanu Archiwum Zakładowego;
- sporządza sprawozdania z zakresu działalności Archiwum Zakładowego;
- monitoruje okresy przechowywania dokumentacji niearchiwalnej w Archiwum Zakładowym i inicjuje poddanie jej ocenie przydatności do celów praktycznych;
- bierze udział w przygotowywaniu projektów wewnętrznych zarządzeń, dotyczących zakresu działania Archiwum Zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Data zakończenia: 03.08.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 520 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- ruchomy czas pracy;
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- przyjazne środowisko pracy;
- szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej;
- praca w samym centrum miasta na ul. Kruczej 38/42 w Warszawie;
- możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy;
- pomieszczenie na rowery na terenie urzędu;
- możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem;
- pokój pracy dla rodzica z dzieckiem;
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka;
- pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax);
- możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista zakładowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Archiwista zakładowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera
  • kurs kancelaryjno - archiwalny
  • Program Excel

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Nasze wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: co najmniej średnie i ukończony kurs archiwalny I stopnia lub wyższe ze specjalizacją archiwalną;
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą obiegu dokumentacji w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo brak w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
- znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z przepisami wykonawczymi;
- umiejętność obsługi komputera (w szczególności programu Excel);
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- kultura osobista;
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi systemu EZD, w tym modułu archiwum

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 39, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
NIP: 5261055132
REGON: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: (22) 661 94 39, 603 757 793
E-mail: nabory@gunb.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów.
Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

opublikowano: 2025-06-20
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności