Numer oferty: StPr/25/0866
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dworcowa 6A, 86-134 Grupa, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.współuczestniczenie w planowaniu potrzeb rzeczowo finansowych w SI LBPP;
2.planowanie i koordynowanie potrzeb zabezpieczenia logistycznego Centrum przez WOG zgodnie z zakresem obowiązków oraz opracowywanych dokumentów dotyczących działalności logistycznej;
3.współuczestniczenie w planowaniu potrzeb remontowych SpW oraz sprzętu pożarniczego Centrum;
4.generowanie potrzeb w zakresie zaopatrzenia pododdziałów gospodarczych Centrum w sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy i podręczny sprzęt gaśniczy i przekazywanie danych do WOG;
5.koordynowanie potrzeb i należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego na rok następny do 13 WOG oraz kontrolowanie stanu technicznego utrzymywania sprzętu kwaterunkowego i pożarniczego w Centrum;
6.koordynowanie i zgłaszanie do 13 WOG potrzeb centrum w zakresie niezbędnych do wykonania bieżących prac konserwacyjnych i remontowych;
7.zgłaszanie do WOG, w tym w szczególności:
a)potrzeb w zakresie zabezpieczenia należności etatowych SpW oraz tśm w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego niezbędnych do zabezpieczenia jego eksploatacji,
b)potrzeb dotyczących zagospodarowania ponadetatowego i nadwyżkowego SpW w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego;
8.opracowanie i przesyłanie do wyznaczonego pracownika SL niezbędnych danych do Planu eksploatacji i ewidencji pracy SpW w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego;
9.prowadzanie działań profilaktycznych zapobiegających powstawaniu szkód w mieniu wojskowym;
10.zapewnienie warunków eksploatacji SpW w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
11.wystawianie kart pracy na SpW eksploatowanego w JW w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego na drukach dokumentów pobieranych i rozliczanych z WOG oraz analiza kart pracy dla SSP i WSP;
12.przygotowanie wymaganych projektów dokumentów służbowych przedstawianych do akceptacji przełożonym
z zachowaniem wysokiej jakości merytorycznej oraz z przestrzeganiem ustaleń zawartych w aktach prawnych obowiązujących w swojej działalności;
13.uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań rocznych, analiz, wniosków, propozycji i meldunków;
14.uczestniczenie w kontrolach planowanych na szczeblu Centrum oraz realizacja czynności wynikających z doktryn, instrukcji i wytycznych w zakresie określonym dla szefów sekcji S-4 i równorzędnych;
15.prowadzenie ewidencji eksploatacji SpW w podsystemie wsparcia eksploatacji ZWSI RON w zakresie swoich kompetencji;
16.prowadzenie działalności kontrolnej, w tym w szczególności:
a)w zakresie utrzymania SpW w dziale infrastruktury i sprzętu pożarniczego, przestrzegania norm zużycia resursów eksploatacyjnych SpW oraz przydzielonych limitów,
b)nad opracowaniem i przesłanie do WOG protokołów stanu technicznego na przeklasyfikowanie, zmianę kategorii, wykonanie napraw, przedłużenie docelowej normy eksploatacji lub wycofanie z eksploatacji SpW,
c)merytoryczny nad zadaniami związanymi z działalnością finansową Służby ppoż. i infrastruktury oraz analiza realizacji planu finansowego zgodnie z zakresem obowiązków
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 140 PLN
Opis wynagrodzenia: + 5% premii
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Preferowane wykształcenie administracyjne lub budowlane - Wykształcenie średnie 2 lata doświadczenia zawodowego, wykształcenie wyższe brak doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość oraz umiejętność posługiwania się pakietem MS OFFICE (Word, Excel, Power Point).
komunikatywność, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole; Umiejętność samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w aktach prawnych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru realizowanych zadań. Umowa o pracę na okres próbny, wynagrodzenie brutto 5140 zł+premia 5%. Pracodawca skontaktuje się z kandydatami, którzy pomyślnie przejdą pierwszy etap rekrutacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Logistyki/Wojskowe Centrum Rekrutacji/ Szkoła Podoficerska Logistyki
NIP: 8762449139
REGON: 340907277
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dworcowa 6A, 86-134 Grupa, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261482738
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą Zgłoszeń Wewnętrznych w Centrum Szkolenia Logistyki zamieszczoną na stronie internetowej Centrum Szkolenia Logistyki pod adresem www.cslog.wp.mil.pl oraz pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Znajomość (test wiedzy):
a) Decyzja nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 08.01.2024 r.
w sprawie wprowadzenia do użytku Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej (Dz. U. MON z 2024 r. poz. 3).
b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz. 690
z późn.zm.).
c) Ustawa z dn. 07.07 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon