Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Główny specjalista do spraw: finansowo-księgowych w wydziale budżetu, finansów i egzekucji należności - Rzeszów, podkarpackie

Data dodania: 2025-06-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2224

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: GEN. MARIANA LANGIEWICZA 26, 35-101 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi część ewidencji księgowej w celu prawidłowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Pełni zastępstwo za Głównego Księgowego podczas jego nieobecności, celem realizacji zadań wynikających z ustawy ofinansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
Sporządza listy płac celem terminowego regulowania zobowiązań.
Analizuje stan należności oraz prowadzi działania i wystawia dokumenty wymagane przepisami prawa w celu
wyegzekwowania należności i niedopuszczenia do ich przedawnienia się.
Sporządza sprawozdania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: https://www.gov.pl/web/wios-rzeszow/glowny-specjalista-do-spraw-finansowo-ksiegowych-w-wydziale-budzetu-finansow-i-egzekucji-naleznosci4
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora finansów
publicznych
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów
oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i
samorządowych zakładów budżetowych,
Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów
jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych
funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
W okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. niepełnienie służby ani niepracowanie w organach
bezpieczeństwa państwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o
dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342
z późn. zm.), ani niebycie współpracownikiem tych organów.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie sporządzania list płac w jednostkach sektora finansów
publicznych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
NIP: 8131230176
REGON: 000162412
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: GEN. MARIANA LANGIEWICZA 26, 35-101 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://www.gov.pl/web/wios-rzeszow/glowny-specjalista-do-spraw-finansowo-ksiegowych-w-wydziale-budzetu-finansow-i-egzekucji-naleznosci4
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakresy obowiązków, opinie lub referencje dot. stażu i wolontariatu - z których wynika faktyczny okres
zatrudnienia i wykonywane zadania)
Oświadczenie o niepełnieniu służby ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.), ani niebyciu współpracownikiem tych
organów w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia1972 r.)
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażupracy
Aplikuj do: 30 czerwca 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów
Z dopiskiem: Rekrutacja - Główny Specjalista Wydział Budżetu, Finansów i Egzekucji Należności."
lub drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP na adres: /wiosrzeszow/SkrytkaESP
Przesłanie oferty na adres e-mail nie stanowi skutecznego złożenia oferty.
Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska z siedzibą przy ul. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, tel.: (17) 854 70 64
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wios.rzeszow.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny

opublikowano: 2025-06-20
ostatnia aktualizacja: 2025-06-27
Komentarze
Polityka Prywatności