Numer oferty: StPr/25/2169
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piotrkowska 282, 93-034 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • produkcja wystaw (planowanie i realizacja harmonogramów i budżetów, współpraca z artystami, kuratorami, architektami, scenografami, grafikami, tłumaczami, wykonawcami itp., nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań, koordynacja produkcji druków wystawienniczych, opisywanie faktur, współpraca z innymi działami w muzeum);
• monitorowanie stanu wystaw (np. działania urządzeń i multimediów, zużycia materiałów);
• współinicjowanie i wdrażanie działań zwiększających dostępność wystaw dla osób z niepełnosprawnościami i o innych specjalnych potrzebach;
• produkcja wydawnictw (planowanie i realizacja budżetów oraz harmonogramów, współpraca z redaktorami, autorami, tłumaczami, grafikami oraz licencjodawcami);
• wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych zw. z realizacją projektów
- współpraca z instytucjami kultury, artystami, partnerami zewnętrznymi, także zagranicznymi;
- mile widziane osoby niepełnosprawne
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze brutto 4666-5300
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy bibliotek, galerii, muzeów, informacji naukowej i pokrewni
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Kontakty z innymi ludźmi
- Samodzielność
- pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
- JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe związane z działalnością podstawową muzeum;
swoboda w kontaktach interpersonalnych będziesz pracować z ludźmi zarówno z branż kreatywnych, jak i technicznych;
samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, kreatywność, dobra organizacja pracy;
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
Mile widziane:
wyobraźnia techniczna;
znajomość prawa zamówień publicznych i prawa autorskiego;
zainteresowanie tematem dostępności wystaw dla osób ze szczególnymi potrzebami;
doświadczenie w pracy w muzeum lub innej instytucji kultury.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRALNE MUZEUM WŁÓKIENNICTWA W ŁODZI
NIP: 7291125803
REGON: 000277894
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotrkowska 282, 93-034 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabella Paczkowska
E-mail: kadry@cmwl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny lub film, w którym opowiesz nam o sobie i swojej chęci pracy w muzeum;
- CV zawierające klauzulę o treści:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Oferty niezawierające powyższej klauzuli NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Muzeum zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Termin składania dokumentów do 7.07.2025 roku
Miejsce składania dokumentów kadry@cmwl.pl; a.kmiecik@cmwl.pl
lub Sekretariat Muzeum (wersja papierowa)
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
ul. Piotrkowska 282, 93-034 Łódź,
2.Kontakt z Inspektorem ochrony danych pod adresem iod@cmwl.pl,
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy.
4.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji.
5.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta