Numer oferty: StPr/25/5000
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brzegi 55, 80-045 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostek. Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz umów zleceń. Rozliczanie ZUS i US. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych. Rozliczanie delegacji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników i PPK. Sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON. Realizacja potrąceń m. in. zajęć komorniczych i administracyjnych. Sporządzanie zaświadczeń w tym RP-7. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje miesięczne wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od posiadanego doświadczenia, dodatek stażowy, uznaniową premię kwartalną, uznaniową roczną nagrodę pieniężną za szczególne zaangażowanie, dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań, nagrodę jubileuszową, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastkę", możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego, pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego poprzez kursy, szkolenia i dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Do konkursu może przystąpić osoba, która posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów ani za przestępstwa skarbowe, posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, stan zdrowia umożliwiający pracę na wskazanym stanowisku, nieposzlakowaną opinię oraz wysoką kulturę osobistą, a także wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość, finanse, kadry i płace lub średnie kierunkowe oraz co najmniej 3-letni staż pracy na danym stanowisku.
Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych, znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz gospodarki finansowej jednostek budżetowych i przepisów dotyczących dyscypliny finansów publicznych, znajomość i obsługa programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, PROGMAN i PŁATNIK, umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, zwłaszcza w programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych, a także znajomość przepisów z zakresu ordynacji podatkowej, podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych, prawa pracy, prawa zamówień publicznych oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Pożądane cechy osobowości to komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,terminowość oraz umiejętność korzystania z przepisów prawa.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GDAŃSKIE DOMY DLA DZIECI
NIP: 5832093836
REGON: 000222580
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brzegi 55, 80-045 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- inne dokumenty o posiadających kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gdańskich Domów dla Dzieci ul. Brzegi 55 80-045 Gdańsk z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista" w terminie do 1 lipca 2025 r. do godz. 12.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Domów Dla Dzieci w Gdańsku.
W przypadku wyłonienia kandydata na wskazane stanowisko, przed zawarciem stosunku pracy wymagane jest dostarczenie na własny koszt oryginalnego dokumentu potwierdzającego niefigurowanie w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Data rozpoczęcia zatrudnienia jest po rozstrzygnięciu konkursu.
Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
Klauzula informacyjna ochrona danych osobowych:
Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) są Gdańskie Domy dla Dzieci, ul. Brzegi 55, Gdańsk 80-045 ; dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.)
Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, jednakże po zakończeniu procesu rekrutacji dane osobowe osób, które biorą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne - w przypadku ich nie podania oferta pracy nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Podane dane przetwarzane będą przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji i nie będą przekazywane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
Szczegółowych informacji odnoszących się do przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie administratora danych osobowych.
W Gdańskich Domach dla Dzieci istnieje procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych.
Informacje dostępne są na stronie:
https://bip.gdansk.pl/urzad-miejski/praca/Pracownik-ds-placowo-ksiegowych-w-Gdanskich-Domach-Dla-Dzieci-w-Gdansku,a,289845
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta