Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Podinspektor ds. księgowości, podatków i opłat - Gowarczów, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-06-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Gowarczowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0616

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie księgowości i poboru: podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłaty eksploatacyjnej - należnych od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych.
W skład tego zadania wchodzą następujące czynności:
a) zakładanie i prowadzenie kart kontowych poszczególnych sołectw,
b) prowadzenie kont podatników dla poszczególnych podatników,
c) dokonywanie na poszczególnych kontach bieżących zapisów księgowych dotyczących wymiaru, wpłat dokonywanych za pośrednictwem banku, kasy, poczty, sołtysów, poborców skarbowych itp. oraz odpisów,
d) sporządzenie kwitariuszy wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego i współpraca z inkasentami w tym zakresie,
e) prowadzenie dziennika obrotów w zakresie zobowiązania pieniężnego oraz podatków i opłat.
2. Prowadzenie ewidencji wymiarowej i księgowej w zakresie podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych.
3. Organizacja inkasa zobowiązania pieniężnego wsi oraz niektórych podatków i opłat lokalnych.
4. Naliczanie i sporządzanie list płac inkasentów.
5. Egzekucja zaległości w zakresie zobowiązań pieniężnych wsi oraz podatków i opłat od osób prawnych, egzekucja z wynagrodzenia za pracę i współpraca w tym zakresie z Urzędem Skarbowym.
6. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych.
7. Sporządzanie sprawozdań z realizacji podatków i opłat oraz uzgodnienia sald zaległości i nadpłat.
8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
9. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, komisji stałych Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza.
10. Bieżące przekazywanie redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej informacji publicznych z zakresu swego działania na stanowisku, do publikacji w BIP.
11. Opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów gminy i instytucji dotyczących spraw realizowanych na swoim stanowisku.
12. Współdziałanie z administracją rządową oraz jednostkami państwowymi, prywatnymi, organizacjami, stowarzyszeniami oraz mieszkańcami w realizacji powierzonych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.07.2025
Data zakończenia: 09.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: preferowane wykształcenie - zarządzanie w administracji, i/lub rachunkowość

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Gowarczowie
NIP: 7991474658
REGON: 000534724
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Gwardecka
Nr telefonu: 486724037
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-06-18
Komentarze
Polityka Prywatności