Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko do spraw obsługi rady - Śrem, wielkopolskie

Data dodania: 2025-06-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Pracodawca: Urząd Miejski w Śremie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0253

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: A) przygotowuje propozycje terminów sesji i komisji oraz współpracuje
z Przewodniczącym Rady i komisji w sprawie ich organizacji,
B) przygotowuje zawiadomienia o posiedzeniach sesji i komisji oraz zamieszcza radnym materiały na sesje Rady i posiedzenia komisji w systemie e-sesja, według wewnętrznego podziału,
C) dokumentuje i protokołuje posiedzenia sesji i komisji Rady,
D) po sesji przygotowuje uchwały w wersji elektronicznej i papierowej
(po nadaniu numeru i naniesieniu autopoprawek zgłoszonych podczas sesji), przedstawia do podpisu przewodniczącemu, wysyła elektronicznie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Wojewody Wielkopolskiego,
E) inne zadania z zakresu obsługi Rady Miejskiej w Śremie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Data zakończenia: 03.02.2027
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Pracownik administracyjnoy z obsługą urządzeń biurowych
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: komplet dokumentów do rekrutacji dostępny na stronie bip.srem.pl, mile widziene osoby z niepełnosprawnością

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Śremie
NIP: 7851006093
REGON: 000526972
Adres www: www.srem.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Muchowska
Nr telefonu: 612847104
E-mail: urzad@srem.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: komplet dokumentów do rekrutacji dostępny na stronie bip.srem.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-06-18
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności