Numer oferty: StPr/25/0253
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: A) przygotowuje propozycje terminów sesji i komisji oraz współpracuje
z Przewodniczącym Rady i komisji w sprawie ich organizacji,
B) przygotowuje zawiadomienia o posiedzeniach sesji i komisji oraz zamieszcza radnym materiały na sesje Rady i posiedzenia komisji w systemie e-sesja, według wewnętrznego podziału,
C) dokumentuje i protokołuje posiedzenia sesji i komisji Rady,
D) po sesji przygotowuje uchwały w wersji elektronicznej i papierowej
(po nadaniu numeru i naniesieniu autopoprawek zgłoszonych podczas sesji), przedstawia do podpisu przewodniczącemu, wysyła elektronicznie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Wojewody Wielkopolskiego,
E) inne zadania z zakresu obsługi Rady Miejskiej w Śremie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
Data zakończenia: 03.02.2027
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Pracownik administracyjnoy z obsługą urządzeń biurowych
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: komplet dokumentów do rekrutacji dostępny na stronie bip.srem.pl, mile widziene osoby z niepełnosprawnością
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Śremie
NIP: 7851006093
REGON: 000526972
Adres www: www.srem.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Muchowska
Nr telefonu: 612847104
E-mail: urzad@srem.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: komplet dokumentów do rekrutacji dostępny na stronie bip.srem.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail