Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Referent ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami - Iłowo-Osada, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-06-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Pracodawca: Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0440

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, placów i obiektów fizjograficznych oraz nadawaniem numeracji porządkowej nieruchomościom,
2) prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w zakresie właściwym dla Gminy Iłowo-Osada przy pomocy systemu teleinformatycznego spełniającego wymogi rozporządzenia wykonawczego do ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (art. 47b ust. 5),
3) organizacja targowisk,
4)organizowanie i sprawowanie opieki nad cmentarzami komunalnymi, wojennymi i miejscami pamięci narodowej realizowane na podstawie porozumienia z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim oraz rozliczanie dotacji otrzymanej na ten cel,
5) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
6) prowadzenie spraw związanych z zaliczaniem (lub pozbawianiem) dróg do kategorii dróg gminnych,
7) prowadzenie spraw zakresu gospodarki nieruchomościami w oparciu o obowiązujące przepisy ustawowe i wykonawcze związane z gospodarką nieruchomościami, w tym m.in. ustawę z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawę z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawę z 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawę z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
8) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości, w tym m.in.:
-prowadzenie procedury zmierzającej do sprzedaży, zbycia lokali mieszkalnych i pomieszczeń użytkowych w trybie przetargowym przy zastosowaniu właściwych przepisów prawa w tym zakresie, w tym podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania, organizacji i przeprowadzania przetargów na sprzedaż i oddanie w wieczyste użytkowanie nieruchomości gminnych, zamianę i sprzedaż użytkowania wieczystego na własność,
-podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach dotyczących bezprzetargowego zbycia nieruchomości gminnych,
-prowadzenie procedury sprzedaży budynków, mieszkań i lokali stanowiących własność Gminy na rzecz dotychczasowych najemców (od chwili złożenia przez wnioskodawcę wniosku do aktu notarialnego),
-inicjowanie zmian i przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Wójta w zakresie np. sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy oraz udzielania bonifikat,
9) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10) regulacja stanów prawnych nieruchomości,
11) komunalizacja mienia,
12) przygotowanie niezbędnych danych z zakresu stanowiska ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego, opracowanej zgodnie z przepisami o finansach publicznych, prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
13) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym (min.: oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste, naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, sprzedaż lub zamiana prawa wieczystego użytkowania na własność, oddawanie nieruchomości w trwały zarząd)
14) współpraca ze starostwem w sprawach związanych z wywłaszczeniami oraz zwrotami nieruchomości,
15) prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za grunty zajęte pod gminne drogi publiczne, w tym ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia gruntów wydzielonych w ramach podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
16) prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości oraz ustalenie odszkodowań z podziałów pod drogi gminne z mocy prawa,
17) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniem nieruchomości,
18) realizacja zadań dotyczących gospodarki gruntami gminnymi,
19) przygotowywanie decyzji w sprawie naliczania opłat adiacenckich,
20) zlecanie przygotowania operatów szacunkowych np. dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz wycena lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży na rzecz najemców,
21) prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów gminnych,
22)prowadzenie spraw dotyczących trwałego zarządu nieruchomościami,
23) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem służebności,
24) opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznanie i wydobywanie kopalin,
25) wyłączanie gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
26) przekazywanie pisemnej informacji o zawartych umowach oraz ustalonych stawkach czynszu dzierżawnego, środkach finansowych na stanowisko ds. księgowości podatkowej w Referacie Budżetu i Finansów,
27) uczestnictwo w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
28) wprowadzanie danych z zakresu stanowiska do BIP i odpowiadanie za ich zgodność w zakresie wymagań przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w tym zakresie,
29) przestrzeganie wszystkich zasad wynikających z art. 5 ust. 1 RODO w zakresie realizowanego zadania,
30) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
31) przestrzeganie aktualnych przepisów regulujących sprawy bieżące w zakresie obowiązków, w tym przepisów wewnętrznych,
32) zachowanie i nadzór nad zachowaniem bezpieczeństwa informacji i danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.,
33) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa, w tym załatwianie innych niewymienionych spraw wiążących się merytorycznie z pracą na zajmowanym stanowisku na podstawie upoważnienia lub zleconych przez przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 07.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c)wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
d)ogólny staż pracy 3 lata, w tym co najmniej roczny staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
e)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)nieposzlakowana opinia,
g)znajomość prawa administracyjnego,
h)znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
i)znajomość ustawy o finansach publicznych,
j)znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
k)znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
l)znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
m)znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
n)znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

Wymagania dodatkowe:
a)znajomość obsługi komputera i urządzeń towarzyszących oraz programów komputerowych (Word, Excel),
b)umiejętność praktycznego stosowania przepisów i opracowywania projektów aktów prawnych, pism urzędowych itp.
c)predyspozycje osobowościowe takie jak: kreatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, komunikatywność
d)bardzo dobra organizacja czasu pracy,
e)preferowane studia z zakresu gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, geodezja.

Warunki pracy:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Brak barier architektonicznych w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych (praca na parterze), pomieszczeń sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie
NIP: 5711379947
REGON: 000533529
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mirosława Tyszko
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a)list motywacyjny,
b)życiorys - (CV) z dokładnym opisem pracy zawodowej,
c)kserokopie świadectw pracy,
d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
f)oryginał kwestionariusza osobowego,
g)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h)oświadczenie o posiadanym obywatelstwie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
i)w przypadku osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
j)ewentualnie posiadane referencje.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iłowo-Osada lub przesyłać pocztą na adres Urzędu Gminy z dopiskiem: Dotyczy oferty pracy na zastępstwo na stanowisko Referenta ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami do dnia 30 czerwca 2025 roku do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie., Termin: do 30.06.2025

opublikowano: 2025-06-18
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności