Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 lipca 2025 (piątek)

Inspektor ds. prawno-administracyjnych - Oświęcim, małopolskie

Data dodania: 2025-06-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Numer oferty: StPr/jokr/25/0601

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,
2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;
3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń, instrukcji i regulaminów oraz prowadzenie ewidencji zarządzeń;
4. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim,
5. Prowadzenie zbiorów rozstrzygniętych kart informacyjnych,
6. Prowadzenie rejestru otrzymanych przez Ośrodek uchwał Rady Miasta Oświęcim i zarządzeń Prezydenta Miasta Oświęcim dotyczących funkcjonowania i działalności Ośrodka;
7. Prowadzenie ewidencji umów i porozumień o współpracy / partnerstwie zawieranych z organami administracji rządowej, samorządowej oraz innymi podmiotami (np. stowarzyszeniami) w sprawach dot. działalności Ośrodka;
8. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka;
9. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych;
10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530 ze zm.);
11. Prowadzenie zbiorów dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządzczą oraz opracowywanie i aktualizacja arkuszy identyfikacji ryzyka;
12. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami, w tym wewnętrznymi instrukcjami i regulaminami;
13. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;
14. Opracowywanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych Ośrodka na dany rok budżetowy w oparciu o plan finansowy lub projekt planu finansowego Ośrodka, w tym planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok;
15. Opracowywanie peojektów umów oraz projektów ich zmian w sprawach zamówień publicznych zawieranych przez Ośrodek;
16. Prowadzenie działań promocyjnych Ośrodka oraz spraw związanych z uzupełnianiem treści zamieszczanych na stronie internetowej Ośrodka.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo.
2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego,
3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. Nieposzlakowana opinia,
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych:
- ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.),
- ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135)
- ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572)
- ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.)
- ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.)
- ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.)
- ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781)
- ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.)
- ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.)
- ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320)
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa,
2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej,
3. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 17:00 do 13:00.
Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
NIP: 5491038605
REGON: 070005193
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna bez zakwaterowania
Adres www: https://www.mops-oswiecim.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uzwględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej (uwzględniające zarówno doświadczenie zawodowe w ramach stosunku pracy, jak i umów cywilnoprawnych).
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy, umów cywilno-prawnych z dotychczasowych zakładów pracy, zgodnie z okresami zatrudnienia podanymi w kwestionariuszu oraz zaświadczenie potwierdzające aktualne zatrudnienie jeżeli stosunek pracy nadal trwa.
5. Kserokopie zaświadczeń z odbytych staży i innych form przygotowania zawodowego zgodnie z okresami podanymi w kwestionariuszu.
6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach.
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135).
8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135).
9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135).

Wskazane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. List motywacyjny musi być opatrzony klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2028r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781) Wymaga się własnoręcznego podpisu pod klauzulą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim ul. Jana III Sobieskiego 15B pokój nr 1 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z opisem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. prawno-administracyjnych.

Dokumenty przyjmowane będą od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 04.07.2025 r. do godz. 13:00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-06-18
ostatnia aktualizacja: 2025-06-25
Komentarze
Polityka Prywatności