Numer oferty: StPr/25/0833
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dyrektorów placówek oświatowych,
2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz ewidencji umów w zakresie oświaty,
3. Rozliczanie dotacji celowych otrzymanych przez szkoły,
4. Organizowanie dowozu/rozwozu dzieci do/ze szkół,
5. Prowadzenie i rozliczanie programów edukacyjnych,
6. Koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli,
7. Organizowanie prac związanych z awansem nauczycieli, prowadzenie rejestru zaświadczeń i aktów nadania stopnia awansu zawodowego,
8. Sporządzanie analizy zbiorczej o charakterze analitycznym i sprawozdawczym dla innych podmiotów i jednostek organizacyjnych /informacja o stanie oświaty, wyniki sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.07.2025
Data zakończenia: 29.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 9 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacja o naborze na stronie:https://bip.gminaostroda.pl/wojt-gminy-ostroda-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze:-podinspektor-do-spraw-oswiatowych
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe,
2) znajomość przepisów z zakresu: ustawy Prawo oświatowe, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o
samorządzie gminnym, KPA, instrukcji kancelaryjnej, ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),
4) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
5) umiejętność organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, wysoka
kultura osobista,
6) umiejętność stosowania i właściwa interpretacja przepisów prawa,
7) gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
NIP: 7411004322
REGON: 000546058
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
zawodowej,
3) dokument poświadczający wykształcenie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko
urzędnicze - Podinspektor do spraw oświatowych na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda,
ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do
dnia 30 czerwca 2025 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które
wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 30.06.2025, Godziny : 15.30