Numer oferty: StPr/25/0866
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności;
2) kontrola formalno prawna prowadzonych postępowań orzeczniczych;
3) przygotowywanie dokumentacji obowiązującej w postępowaniu odwoławczym przed Wojewódzkim Zespołem do spraw Orzekania o Niepełnosprawności oraz nadzór w tym zakresie;
4) sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych przez Zespół.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie w jednostkach administracji publicznej;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) komunikatywność, samodzielność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W LUBINIE
NIP: 6922124133
REGON: 390681236
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) CV;
2) list motywacyjny;
3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, m.in. świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu;
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oferty z dokumentami należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubinie lub przesłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin w terminie do dnia 23 czerwca 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Sekretarz PZN".
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegóły: https://powiat-lubin.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/37385_ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-sekretarz-pzn.html
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
http://powiat-lubin.bip.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lubinie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta