Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 czerwca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. budżetu obywatelskiego wydział konsultacji, rewitalizacji i współpracy z ngo - Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Data dodania: 2025-06-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0601

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: MYŚLIBORSKA 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie obsługi administracyjnej i informatycznej corocznego naboru wniosków do budżetu obywatelskiego, ich weryfikacji oraz głosowania;
2)udział w pracach i przygotowywaniu materiałów na potrzeby corocznych prac zespołu opiniującego zadania z budżetu obywatelskiego.
3)prowadzenie spraw związanych z oceną formalną wniosków składanych do budżetu obywatelskiego, w tym współpraca z wydziałami biorącymi udział w ocenie formalnej.
4)bieżąca obsługa bezpośrednia, telefoniczna i korespondencyjna mieszkańców dotycząca budżetu obywatelskiego, w tym informowanie o postępie w realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych i zadań o charakterze miękkim.
5)wsparcie prac etapu ewaluacji procedury budżetu obywatelskiego szczególnie w zakresie rozwoju i poprawy wykorzystywanych na stanowisku narzędzi informatycznych.
6)sporządzanie projektów zarządzeń, uchwał i ogłoszeń dotyczących procedury budżetu obywatelskiego.
7)sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących poszczególnych etapów procedury budżetu obywatelskiego na potrzeby kierownictwa Urzędu.
8)monitorowanie i kwartalne sprawozdawanie postępu rzeczowego i finansowego realizacji zadań inwestycyjnych i "miękkich" w ramach budżetu obywatelskiego we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi UM, jednostkami podległymi miastu oraz spółką Gorzowskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
9)prowadzenie spotkań z mieszkańcami w zakresie spraw związanych z budżetem obywatelskim.
10)prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień dotyczących zadań realizowanych na stanowisku, w tym przygotowywanie projektów umów i zleceń.
11)sporządzanie projektu rocznego harmonogramu realizacji procedury budżetu obywatelskiego oraz bieżąca kontrola jego wykonania.
12)okresowa kontrola realizacji przez wnioskodawców budżetu obywatelskiego zasady ogólnodostępności infrastruktury sfinansowanej ze środków budżetu obywatelskiego, w tym obsługa zgłoszeń mieszkańców w tym zakresie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: a)wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe;
2)minimum roczny staż pracy w administracji publicznej;
3)posiadanie obywatelstwa polskiego;
4)pełna zdolność do czynności prawnych;
5)korzystanie z pełni praw publicznych;
6)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7)nieposzlakowana opinia;
8)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
9)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
10)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
11)wiedza w zakresie zarządzania i obsługi informatycznych narzędzi partycypacji obywatelskiej;
12)samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność;
13)umiejętność sprawnego poruszania się w ramach podstawowych zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym w zakresie zadań finansowanych ze środków budżetu obywatelskiego;
14)umiejętności w zakresie wystąpień publicznych i moderowania spotkań;
15)komunikatywność, umiejętności koordynacyjne, praca w zespołach międzywydziałowych;
16)umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism oraz praktycznego stosowania przepisów.
b)wymagania dodatkowe:
1)wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, ekonomia, nauki społeczne;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2)życiorys zawodowy (cv);
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany
do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 23 czerwca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b)sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia
oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. budżetu obywatelskiego należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c)miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

opublikowano: 2025-06-16
Komentarze
Polityka Prywatności