Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 16 lipca 2025 (środa)

Kierownik gospodarczy k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-06-16
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Przedszkole Nr 295 "Kraina Bajek"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/25/07022

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Afrykańska 9, 03-966 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie i nadzór pracy podległych pracowników;
2. Ustalanie grafiku dyżurów i rozliczanie godzin pracy pracowników. - kontrolowanie jakości oraz dyscypliny pracy podległych pracowników;
3. Opracowywanie planów urlopów pracowników administracji i obsługi;
4. Administrowanie obiektu przedszkola w zakresie:
- dokonywania przeglądów stałych, okresowych i doraźnych budynku i pomieszczeń przedszkolnych;
- powoływania osób z uprawnieniami do przeprowadzania wymaganych w prawie budowlanym przeglądów rocznych i pięcioletnich;
- powiadamiania dyrekcji w przypadku awarii oraz podejmowanie działań mających na celu ich likwidację;
- udostępniania uprawnionym osobom pomieszczeń w celu konserwacji, wymiany i spisywania liczników zużycia ciepła, energii elektrycznej, gazu i wody;
5. Kontrola właściwego zakodowania stacji monitoringu i zabezpieczenia budynku i mienia przed kradzieżą;
6. Udział w planowaniu remontów bieżących i kapitalnych;
7. Przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- stosowanie się do regulaminu obowiązującego w przedszkolu o zamówieniach publicznych,
- przygotowywanie projektów umów i zleceń na prace inwestycyjno-remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy,
- sprawowanie nadzoru nad remontami na terenie przedszkola oraz udział w ich odbiorze.
8. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
- dokonywanie wpisów z przeglądów budynku i remontów.
9. Udział w planowaniu i realizacji zakupów inwentarza przedszkola,
- dokonywanie wszelkich zakupów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania przedszkola zgodnie z zaleceniami dyrektora przedszkola;
10. Prowadzenie ewidencji odzieży i obuwa roboczego i środków ochrony indywidualnej.
11. Udział w organizowaniu inwentaryzacji majątku przedszkola:
- koordynacja prac komisji inwentaryzacyjnej,
- opracowywanie harmonogramu prac spisowych,
- pisanie protokołów likwidacji i prac grup spisowych, - udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej przedszkola.
12. Sporządzanie projektów umów oraz prowadzenie rejestru umów.
13. Sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych.
14. Pobieranie zaliczki na zakup bieżących materiałów i rozliczenie się z wydanej zaliczki.
15. Z zakresu żywienia dzieci i personelu:
- planowanie jadłospisów zgodnie z obowiązującymi przepisami i kalorycznością, wywieszanie ich do informacji rodziców i personelu przedszkola;
- planowanie i organizowanie zakupów artykułów spożywczych, codzienne wydawanie z magazynu artykułów do sporządzania posiłków w kuchni, wpisanie wydanych towarów do dziennika żywieniowego ( potwierdzone podpisem kucharki );
- prowadzenie kartotek magazynowych, sporządzanie rozliczeń miesięcznych;
- przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie, właściwe przechowywanie ich i zabezpieczenie przed zniszczeniem;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni ( przygotowanie i porcjowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi nomami, oszczędnym gospodarowaniem produktami spożywczymi, przestrzeganiem czystości, wykorzystaniem produktów do przygotowania posiłków zgodnie z ich przeznaczeniem);
- przestrzeganie zasad Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej oraz HACCP.
16. Rozliczenia opłat za żywienie dzieci i personelu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia regulaminowa 20%
+ dodatek funkcyjny w wysokości 800 zł
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat;
- umiejętność pracy na kompiuterze;
- znajomość programów expertis;
- umiejętność układania jadłospisów;
- begła znajomośc języka polskiego;

Praca w godzinach: 08:00-16:00;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Przedszkole Nr 295 "Kraina Bajek"
NIP: 1131852744
REGON: 013005071
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Afrykańska 9, 03-966 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: p295@eduwarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-06-16
ostatnia aktualizacja: 2025-06-27
Komentarze
Polityka Prywatności