Numer oferty: StPr/25/2140
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres (ogólny) zadań wykonywanych na danym stanowisku:
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
Wykonywanie drobnych napraw instalacji elektrycznych,
Naprawy i konserwacja infrastruktury sieciowej oraz urządzeń elektrycznych,
Bieżące usuwanie usterek i awarii instalacji elektrycznych,
Dokonywanie okresowych przeglądów stacji nn i SN,
Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej związanej z eksploatacją urządzeń i instalacji,
Udział w planowanych przeglądach, konserwacjach i modernizacjach instalacji elektrycznych,
Współpraca z innymi członkami zespołu technicznego w zakresie utrzymania sprawności infrastruktury,
Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonanymi pracami i zgłaszanymi usterkami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik elektryk*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania stawiane kandydatowi:
Wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowane elektryczne),
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pracach elektrycznych,
Mile widziane doświadczenie w pracy z sieciami średniego napięcia (w tym doświadczenie łączeniowe),
Posiadanie aktualnych uprawnień SEP (mile widziane powyżej 1 kV),
Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
Odporność na sytuacje stresowe i umiejętność działania pod presją czasu,
Gotowość do pełnienia dyżurów domowych pod telefonem,
Odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
Punktualność i zdyscyplinowanie,
Posiadanie obywatelstwa polskiego,
Korzystanie z pełni praw publicznych,
Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
NIP: 8130266999
REGON: 000001749
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wykaz wymaganych dokumentów (na etapie zgłoszenia):
podanie o pracę skierowane do JM Rektora PRz,
CV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (z danymi kontaktowymi),
dokumenty potwierdzające wykształcenie, szkolenia, kursy, egzaminy, certyfikaty (oryginały do wglądu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej),
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Politechnikę Rzeszowską danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do celów procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119,s.1).
Termin składania dokumentów:
do 31.07.2025 r. oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób składania ofert:
Dokumenty należy złożyć u Zastępca Kanclerza ds. Technicznych bud. Arcus pok. 115 lub przesłać w formie elektronicznej na adres: at@prz.edu.pl, wpisując na kopercie lub w tytule wiadomości: Konkurs na stanowisko elektryka w Dziale Utrzymania Ruchu.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu:
do 08.08.2025 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście