Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 czerwca 2025 (poniedziałek)

Sekretarz powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-06-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo lub administracja

Numer oferty: StPr/25/0804

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Weryfikacja wniosków w sprawie ustalenia stopnia niepełnosprwaności i niepełnosprawności pod względem formalno - prawnym, prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami i innymi instytucjami, z którymi współpracuje Zespół, obsługa interesantów (telefoniczna, korespondencyjna, bezpośrednia), prowadzenie archiwum Powiatowego Zespołu ds. Orzekania Niepełnosprawności w Kielcach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 do 9 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo lub administracja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Dodatkowe wymagania:
Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, umiejętność pracy w zespole i z klientami, odpowiedzialność, skrupulatność, sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kielcach
NIP: 9591294592
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kaller
Nr telefonu: 41 200 13 34
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-06-11
ostatnia aktualizacja: 2025-06-13
Komentarze
Polityka Prywatności