Numer oferty: StPr/25/0977
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - nadzór nad realizacją prac na budowie,
- sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej,
- nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych tworzonych koncepcji, projektów i innych opracowań,
- sprawdzanie kosztorysów i rozliczanie podwykonawców,
- nadzór nad pracami projektowymi, kontraktacją, terminowością dostaw,
- nadzór i odbiór prac od podwykonawców,
- kontrola jakości, terminowości oraz zgodności wykonania z dokumentacją nadzorowanych prac
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 12 000 do 14 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Oferujemy:
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole,
- ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, program rekomendacji pracowników).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik budowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne,
- staż pracy 2-3 lata
- posiadanie uprawnień do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń,
- doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- znajomość obsługi komputera - MS Office, MS Project, AutoCad,
- umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i koordynacyjnych, zorientowanie na rezultaty i wyniki pracy,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem pracy zespołu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8212645183
REGON: 36327278600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TERESPOLSKA 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@polimex.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail