Numer oferty: StPr/25/0409
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 62-436 Skubarczewo 4, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami rachunkowości budżetowej,
sporządzanie, przyjmowanie, archiwizacja i kontrola dokumentów finansowych zapewniających właściwy obieg dokumentów,
bieące prowadzenie księgowości jednostki oraz sprawozdawczości finansowej,
nadzorowanie całoksztatu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i nnych bedących w dyspozycjijednostki,
zapewnienie terminowego ściągania należności,
przestrzeganie zasad rozliczen pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
prowadzenie księgowości Zaktadowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
przekazywanie informacji miesięcznej o zatrudnieniu osób za pośrednictwem systemu e-PEFRON,
prowadzenie ewidencji odptatności za pobyt mieszkańców DPS,
sporządzanie planów dochodów i wydatków oraz kontrola realizacji tych planów,
opracowywanie budżetu,
przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
prawidtowe pobieranie odprowadzanie dochodów,
rozliczanie dotacji,
nazdór nad wyliczaniem wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia spotecznego,
prowadzenia grupowego ubezpieczenia spotecznego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie 6600zł brutto + dodatek stażowy +dodatek funkcyjny + dodatek motywacyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane przez pracodawcę umiejętności:
znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku dotyczących rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych, płacowych, ZUS, posiadanie wiedzy z zakresu aktów prawnych regulujących funkcjonowanie domu pomocy społecznej, znajomość zasad sporządzania sprawozdań i opracowywania planów budżetowych i finansowych;
znajomość zasad sporządzania sprawozdań i opracowywania planów budżetowych i finansowych;
umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność biegłej obsługi komputera i programów niezbędnych do obsługi budżetu, w tym programów księgowych oraz programu WORD, Exel
Wymagane przez pracodawcę predyspozycje: umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, dyspozycyjnośc, odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista; umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKUBARCZEWIE
NIP: 6671044565
REGON: 003735558
Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc społeczna i opieka nad ludźmi niepełnosprawnymi z zakwaterowaniem.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 62-436 Skubarczewo 4, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Andrzej Nowakowski
Nr telefonu: 785180703
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon