Numer oferty: StPr/25/1612
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Przyjmowanie oraz kompletowanie dokumentacji w zakresie należności publicznoprawnych,
2) Zakładanie kartotek dłużników,
3) Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów i przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
4) Terminowe podejmowanie czynności zmierzających dok zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia oraz tytuły wykonawcze w zakresie należności niepodatkowych,
5) Prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, monitorowanie spłaty zadłużenia oraz aktualizacja wystawionych tytułów wykonawczych,
6) Przygotowywanie dokumentacji w zakresie ulg w spłacie należności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 26.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Znajomość pakietu Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego),
2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
3. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Nieposzlakowana opinia,
7. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Staż pracy w administracji publicznej,
2. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z windykacją należności,
3. Wiedza z zakresu egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji,
4. Doświadczenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
5. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
NIP: 7811619671
REGON: 631276788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: starostwo@powiat.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego),
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - w terminie do 16.06.2025, Termin: zgłoszenia e-mail