Numer oferty: StPr/25/1610
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie dochodów,
2) rozliczanie dokonywanych wpłat, monitorowanie terminowości wpłat, a w przypadku wpłat po terminie zapłaty naliczane odsetek oraz wystawianie not odsetkowych,
3) przekazywanie dokumentacji do windykacji w trybie administracyjnym lub cywilnym,
4) rozliczanie płatności terminalowych,
5) przeprowadzanie inwentaryzacji należności budżetowych, weryfikacja salda, wystawianie potwierdzenia sald,
6) sporządzanie projektów sprawozdań budżetowych i finansowych,
7) obsługa systemu bankowości elektronicznej.
8) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów i archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 26.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 200 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Biegła znajomość pakietu Office (Word, Excel)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie wyższe,
2. Trzy lata stażu pracy,
3. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
4. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. Nieposzlakowana opinia,
8. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Staż pracy w administracji publicznej,
2. Wiedza z zakresu księgowości lub bankowości,
3. Wiedza z zakresu księgowości budżetowej, plany kont i klasyfikacji budżetowej, egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji,
4. Umiejętność obsługi programów finansowo księgowych, bankowości elektronicznej,
5. Doświadczenie w zakresie obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
6. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
NIP: 7811619671
REGON: 631276788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: starostwo@powiat.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny, Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - zgłoszenia w terminie do 16.06.2025, Termin: zgłoszenia e-mail