Numer oferty: StPr/25/0444
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za: .
- Realizację zadań w zakresie bezpieczeństwa publicznego i bezpieczeństwa obywateli, w tym m.in.:
a) wykonywanie zadań związanych z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym w zakresie
i na zasadach określonych w ustawach: o Policji, o Państwowej Straży Pożarnej,
o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, o Inspekcji Weterynaryjnej oraz w ustawie - Prawo Budowlane,
b) wykonywanie zadań w zakresie obsługi i funkcjonowania komisji bezpieczeństwa i porządku,
c) dokonywanie analiz z zakresu bezpieczeństwa publicznego w powiecie,
- Realizację zadań w zakresie spraw obronnych, w tym m.in.:
a) opracowanie planu operacyjnego funkcjonowania powiatu i kart realizacji zadań operacyjnych,
b) realizacja zadań w zakresie gotowości obronnej państwa w tym organizacja stałego dyżuru
i stanowiska kierowania,
c) przygotowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej,
d) organizacja i realizacja szkolenia obronnego,
e) realizacja zadań wynikające z obowiązków państwa-gospodarza Host Nation Suport (HNS),
- Realizację zadań w zakresie spraw obrony cywilnej, w tym m.in.:
a) dokonywanie oceny stanu przygotowań ochrony ludności i obrony cywilnej,
b) opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej ochrony ludności i obrony cywilnej,
c) organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń dla podmiotów ochrony ludności i obrony
cywilnej,
d) kontrolowanie przygotowania podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej do prowadzenia
działań ratowniczych,
e) realizacja zapisów Programu wsparcia Ochotniczych Straży Pożarnych przez Powiat Leszczyński,
- Realizację zadań w zakresie zarządzania kryzysowego w tym m.in.:
a) zapewnienie warunków koordynacji działań Staroście w sytuacji normalnej,
w czasie klęski żywiołowej i zdarzeń noszących znamiona kryzysu oraz realizacja zadań w celu
zapobieżenia skutkom klęski żywiołowej lub sytuacjom kryzysowym,
b) prowadzenie spraw i obsługa Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- Realizację zadań w zakresie spraw społeczno administracyjnych, w tym m.in:
a) przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz
poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru,
b) realizacja zadań związanych z Kartą Polaka,
c) prowadzenie spraw związanych ze sprowadzeniem zwłok z zagranicy,
d) archiwizowanie dokumentów wydziału związanych ze stanowiskiem pracy.
Szczegóły na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27733
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: - szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: podyplomowe: zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo narodowe
Inne wymagania: Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe.
6) Minimum 2-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów.
1) Studia podyplomowe w zakresie: zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa narodowego lub pokrewne.
2) Znajomość aktualnych obowiązujących przepisów podstawowych w zakresie zarządzania kryzysowego, obronności i ochrony ludności.
3) Zdolności organizacyjne.
4) Umiejętność rozwiązywania problemów.
5) Zaangażowanie w wykonywanie przydzielonych zadań.
6) Komunikatywność, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
7) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office oraz znajomość obsługi urządzeń biurowych.
8) Umiejętność obsługi elektronicznej skrzynki nadawczej (e-puap), e doręczeń.
9) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
10) Umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lesznie
NIP: 6971952864
REGON: 411102917
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu).
3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze (formularz w załączeniu).
4. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie wymienione w pkt. 1 ppkt 5.
5. Kserokopie świadectw pracy poświadczające posiadanie stażu pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia) potwierdzające spełnienie wymagań w pkt. 1 ppkt 6.
6. Oświadczenie kandydata (formularz w załączeniu):
a) o posiadanym obywatelstwie,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
WAŻNE: Dokumenty aplikacyjne, tj. list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone w Punkcie Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Lesznie lub doręczone listownie w terminie odbioru do dnia 13 czerwca 2025 roku do godz. 1500 na adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie, plac Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego, obronności i ochrony ludności w Biurze Oświaty i Spraw Społecznych. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do starostwa), nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.powiat-leszczynski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Szczegóły na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27733
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Termin składania dok. 13.06.2025r. do godz. 15.00