Data dodania: 2025-06-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pracodawca: Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
Numer oferty: StPr/25/0813
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Rejestracja operacji księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; wprowadzanie dokumentów wewnątrz jednostki; prowadzenie rachunków w zakresie należności i zobowiązań; rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych; księgowanie przelewów; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych; współpraca z Główną Księgową w zakresie: opracowywania planów i sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie planów finansowych; sporządzanie sprawozdawczości podatkowej i statystycznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach: od 8:00 do 16:00.
Wysokość wynagrodzenia: 5 500 zł brutto + DODATKI.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymaganania: kompleksowa wiedza w zakresie prowadzenia pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkoweg; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość SOFTAR; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word; umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej; znajmość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz znajomości polskiej ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości finansowej; minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu
NIP: 8861013445
REGON: 000279901
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Brzechwy 16, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Daria Ostrowska-Zadora
Nr telefonu: 533 300 422
E-mail: rekrutacja@teatrlalek.walbrzych.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail