Numer oferty: StPr/25/1119
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie spraw administracyjnych, uzgodnień, obsługi wniosków, wydawania zaświadczeń i innych dotyczących obowiązującego zakresu czynności;
2) prowadzenie spraw dotyczących obiektów budowlanych infrastruktury oczyszczalni ścieków, ujęć wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, budowli i urządzeń z tym związanych, infrastruktury gminnego targowiska, budynków magazynowych, gospodarczych i innych budynków stanowiących mienie Gminy Sawin w tym świetlic wiejskich;
3) obsługa spraw związanych z wnioskami o wydawanie warunków przyłączenia do sieci, uzgadnianiem rozwiązań budowlanych i technicznych mających wpływ na sieć wodociągową i kanalizacyjną, kolizji tych sieci z inną infrastrukturą;
4) prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i bieżącego utrzymania mienia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
Godzina zakończenia pracy: 15:30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
- obsługa programu NORMA
- obsługa pakietu MS Office
- znjomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami. o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych
- obsługa Autocad
- czytania map i dokumentacji technicznej, znajomość przepisów dotyczacych kalkulowania i rozliczania robót budowlanych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Sawin
NIP: 5631055473
REGON: 000549051
Krótki opis działalności gospodarczej: działalność publiczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Janczarek
Nr telefonu: 82 545 97 09
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon