Numer oferty: StPr/25/1569
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Panoramiczna 2, 25-503 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie, inne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy.
Wymgania; wykształcenie średnie lub wyższe, wiedza fachowa i praktyczna dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH
NIP: 9590925872
REGON: 29076030600000
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Panoramiczna 2, 25-503 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 41 368 61 21
E-mail: biuro@pgm.kielce.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 368-61-21 lub osobisty ewentualnie e-mail; biuro@pgm.kielce.pl