Numer oferty: StPr/25/2779
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzące i wiadomości)
Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
Wprowadzanie zmian w systemie
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Data zakończenia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 do 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia: stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (2 zmiany między godz. 8:00 a 22:00), od poniedziałku do niedzieli, 5-dniowy tydzień pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny
Znajomość języków:
- niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
Prokliencka postawa i dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
Znajomość programów pakietu Office
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (2 zmiany między godz. 8:00 a 22:00), od poniedziałku do niedzieli, 5-dniowy tydzień pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę (8500-9000zł brutto) + premia za wyniki
Pakiet medyczny Luxmed
Ubezpieczenie Generali
Karta Multisport lub system Multikafeteryjny
Pozytywna atmosfera i równowaga między pracą, a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny czas pracy)
Program wsparcia psychologicznego dla pracownika i jego bliskich (Mental Health Helpline)
Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
Transparentna ścieżka rozwoju kariery
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Capita (Polska) Sp. z o. o.
NIP: 5252488222
REGON: 142604890
Krótki opis działalności gospodarczej: Capita, największa firma outsourcingowa w Wielkiej Brytanii (notowana na LSE), zatrudni docelowo 500 pracowników w swoim nowym centrum biznesowym, które rozpocznie działalność jesienią tego roku w centrum Krakowa.
Adres www: www.capita.pl
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kundzierewicz-Duch
Nr telefonu: 126868173
E-mail: kundzierewicz@gupkrakow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Osoba do kontaktu pracodawcy: Pracodawca
E-mail: Urszula.Trzcionka@capita.com