Numer oferty: StPr/25/0451
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lipowa 8, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z klientami Banku z uwzględnieniem obsługi produktów kredytowych;
2) Umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta;
3) Kształtowanie świadomości klientów i szerzenie wiedzy z zakresu obowiązków kredytobiorcy;
4) Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
5) Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
6) Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy SGB.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista bankowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- umiejętności sprzedażowe
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność: ukierunkowanie na osiąganie założonych celów, doświadczenie w sprzedaży i obsłudze produktów kredytowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Stegnie
NIP: 5780005664
REGON: 000496060
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lipowa 8, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ALEKSANDRA KARBOWNIK
E-mail: sekretariat@bsstegna.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt e-mailowy do pracodawcy
sekretariat@bsstegna.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail