Numer oferty: StPr/25/0289
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Prowadzenie całokształtu dokumentacji związanej z ruchem i kasacją środków trwałych i majątku ruchomego w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej,
• Prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych i majątku ruchomego oraz jej rozliczanie,
• Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i majątku ruchomego Szpitala,
• Sporządzanie rocznego planu amortyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Przygotowywanie i opracowywanie danych do sprawozdań-bilansu,
• Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra organizacja pracy
- obsługa komputera - exel, word
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : praktyczna znajomość prawa podatkowego i księgowego
[Inne] : mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości
wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Szpital Powiatowy w Kętrzynie
NIP: 7421836030
REGON: 510929362
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Szagun
Nr telefonu: 664357251
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta