Numer oferty: StPr/25/2026
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: LANGIEWICZA 4, 35-900 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zgodnie § 2 Rozporzadzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r w sprawie służby bezpieczenstwa i higieny pracy
Główne obowiązki:
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów w zakresie BHP w jednostce wojskowej,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach,
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, na poszczególnych stanowiskach pracy;
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: + DODATEK
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy
Uprawnienia:
- OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe, ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub średnie kierunkowe.
Znajomość przepisów branżowych.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora BHP,
- biegła umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie programów MS Office i innych urządzeń biurowych,
- samodzielność i operatywność w pracy,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność dobrego planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4719
NIP: 5170346645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LANGIEWICZA 4, 35-900 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv przesyłać pocztą : ul. Gen. Mariana Langiewicza 4, 35-900 Rzeszów, bądź dostarczyć osobiście NA BIURZE PRZEPUSTEK
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty należy składać w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia. Pod adresem:
JW 4719
ul. Langiewicza 4
35-900 Rzeszów
bądź dostarczyć osobiście NA BIURZE PRZEPUSTEK
Na kopercie należy napisać nazwę stanowiska.
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy i rozmowy wstępnej.
- Oferty biorące udział w kwalifikacji zostaną zniszczone komisyjnie po 3 miesiącach od zakończenia naboru.