Numer oferty: StPr/25/2030
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: HENRYKA JAKUBA KRECZMERA, 35-065 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji
- Wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców;
- Kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji przez zewnętrzne podmioty (biura rachunkowo-księgowe, kancelarie prawne i inne wyspecjalizowane podmioty BPO)
- Wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami orz instytucjami zewnętrznymi (sekretariat)
- Zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
- Organizowanie stanowiska pracy zespołu badawczego Agencji oraz pracowników spółek powiązanych Grupy WW, w tym przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska, a także poufności
i bezpieczeństwa danych (RODO) oraz bezpieczeństwa informatycznego.
- Rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów, opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami, partnerami strategicznymi grupy spółek powiązanych oraz podwykonawcami;
- Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami office asystenta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem
a) Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy;
b) Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków;
c) Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw;
d) Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy;
e) Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów;
f) Organizacja konferencji stacjonarnych oraz online
g) Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GRUPA WW GOVTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5170413548
REGON: 38812875900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JANA KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 784 405 838
E-mail: biuro@grupaww-govtech.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail