Numer oferty: StPr/25/06561
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych Ośrodka w zakresie dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów;
- kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- dekretowanie dokumentów księgowych wg obowiązującego planu kont z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i programu budżetowego;
- rozliczanie, sporządzanie i składanie cząstkowej deklaracji VAT-7 lub korekt, rejestrów sprzedaży, zakupów, tworzenie plików jpk;
- uzgadnianie i rozliczanie spisów z natury;
- przygotowanie wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian WPF oraz nadzór nad aktualizacją planu budżetowego;
- nadzór nad sporządzaniem listy płac i rozliczeń wynikających z wypłaty wynagrodzeń pracownikom;
- obsługa sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej w zakresie zagadnień finansowych;
- bieżąca i okresowa kontrola poprawności operacji i rozliczeń kont kosztowych i rozrachunkowych, prowadzenie miesięcznych analiz i rozliczeń/uzgodnień kont bilansowych;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, jednostkowych i zbiorczych, dotyczących realizacji planów finansowych;
- współpraca z kierownikami i pracownikami innych Działów w zakresie realizowania swoich zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 9 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw rachunkowości
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: Ekonomia/Finanse/Rachunkowość
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- Obsługa urządzeń biurowych
- Obsługa komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/Finanse/Rachunkowość
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z późn. zm.);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie o kierunku: ekonomia, finanse, rachunkowość;
- wykształcenie na stanowisko specjalisty minimum średnie; staż pracy 5 lat (wykształcenie średnie) lub 4 lata (wykształcenie wyższe),doświadczenie zawodowe minimum 2 lata;
- wykształcenie na starszego inspektora wykształcenie wyższe; staż pracy 5 lat, doświadczenie zawodowe 3 lata;
- znajomość obsługi komputera, innych urządzeń biurowych;
- biegła znajomość języka polskiego.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostki budżetowej;
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, ustawy o pomocy społecznej;
- obowiązkowość, samodzielność, sumienność, dokładność, komunikatywność, rzetelność;
- znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji samorządowej;
- umiejętności analitycznego i planistycznego myślenia oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie księgowości jednostek sektora finansów publicznych m.in. Groszek.
Uwaga: druk Kwestionariusza do pobrania na stronie Ośrodka.
Kontakt: e-mail: ops.tar@ops-targowek.waw.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
NIP: 5241067534
REGON: 010908915
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: ops.tar@ops-targowek.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - podpisany odręcznie Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; Uwaga: druk Kwestionariusza do pobrania na stronie Ośrodka,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz doświadczenia zawodowego lub aktualne zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w składanych dokumentach w przypadku, jeśli zakres tych danych wykracza poza dane osobowe wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, w szczególności zawierają szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- osoby ubiegające się o zatrudnienie zamierzające skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, zobowiązane są dostarczyć kopię dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail