Numer oferty: StPr/25/1323
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:
1. Opracowanie analiz i informacji w sprawach związanych z działalnością Wydziału.
2. Przedstawianie propozycji w zakresie optymalizacji struktur organizacyjnych podporządkowanych jednostek wojskowych, ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania zasad i trybu tworzenia stanowisk.
3. Analizowanie przesłanych przez jednostki bezpośrednio podległe Szefowi Inspektoratu propozycji zmian organizacyjno-etatowych oraz ich dalsze procedowanie.
4. Opracowanie korespondencji oraz przygotowywanie prezentacji w technice komputerowej związanych z działalnością Wydziału.
5. Prowadzenie elektronicznego rejestru wykonanych w Inspektoracie dokumentów organizacyjno-etatowych.
Zatrudnienie: lipiec 2025 r.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 996 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: 6.996 zł (w tym 10% premii regulaminowej) + dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie - wyższe.
2. Doświadczenie zawodowe - 3 lata.
Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane wykształcenie wyższe o specjalności związanej z administracją i zarządzaniem.
2. Znajomość przepisów krajowych i branżowych w zakresie:
a) organizacyjno-etatowym:
- decyzja Nr 184/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie działalności kompetencyjnej i organizacyjno-etatowej dotyczącej jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz.Urz.MON z 2019 r. z poz. 233 z późn zm.),
- decyzja Nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 stycznia 2024 r. w sprawie wprowadzenia do użytku "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej" (Dz.Urz.MON z 2024 r. poz. 3 z późn. zm.),
- decyzja Nr 141/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń pracowników resortu obrony narodowej (Dz.Urz.MON z 2016 r. poz. 89 z późn. zm.),
- decyzja Nr 9/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie wprowadzenia do użytku "Instrukcji o postępowaniu z dokumentami etatowymi i tabelami należności w resorcie obrony narodowej" (Dz.Urz.MON z 2023 r. poz. 12 z późn. zm.),
b) ochrony informacji niejawnych - Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 632, z późn. zm),
c) ochrony danych osobowych i mienia w zakresie działalności Wydziału,
d) ogólnej znajomości zagadnień związanych z pracą w pionie funkcjonalnym sztabu.
3. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point).
4. Znajomość języków obcych: preferowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
5. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań.
6. Dyspozycyjność.
7. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
NIP: 5542740144
REGON: 340308690
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: iwspsz.kadry@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumentacja aplikacyjna: CV i list motywacyjny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry@ron.mil.pl,
- pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska",
- osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska".
Dodatkowe informacje:
1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone).
3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ: https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz
KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować:
1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iwspszbydgoszcz.iod@ron.mil.pl;
2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z:
1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.);
3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ.
W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte..
7. Przysługuje Pani/Panu prawo:
1) dostępu do danych osobowych;
2) żądania ich sprostowania;
3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO.
W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta