Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 czerwca 2025 (niedziela)

Samodzielny referent w oddziale koordynacji i obsługi umów zagranicznych (nr 1324) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-05-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1324

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:
1) Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.
2) Udział w organizowaniu oraz nadzór nad realizacją odpraw tranzytowych dotyczących dostaw realizowanych w ramach umów międzynarodowych wykonywanych przez Oddziały Gospodarcze (OG).
3) Udział w organizowaniu oraz nadzór nad realizacją odpraw końcowych dotyczących dostaw realizowanych w ramach umów międzynarodowych wykonywanych przez OG.
4) Udział w realizacji zadań zmierzających do zawarcia umów na świadczenie usług spedycyjnych.
5) Monitorowanie procesu składania zleceń spedycyjnych przez OG w zakresie usług spedycyjnych w ramach obowiązujących umów.
6) Współorganizowanie oraz nadzór nad realizacją odpraw wywozowych i przywozowych dotyczących wysłania niejawnych technicznych środków materiałowych (tśm) oraz niejawnego SpW do napraw zakontraktowanych w ramach umów międzynarodowych.
7) Współpraca z OG w obszarze prowadzenia rejestru procedur uszlachetniania biernego, realizowanych przy wysyłce tśm oraz SpW do USA.
8) Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów międzynarodowych.
9) Współpraca z przedstawicielami instytucji krajowych oraz zagranicznych, zajmujących się zawieraniem umów międzynarodowych.
10) Komunikowanie się przy użyciu języka obcego (angielskiego) w bieżących kontaktach służbowych z partnerami zagranicznymi w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
11) Współuczestniczenie w procesie planowania środków na podatek VAT oraz opłaty za świadczenie usług spedycyjnych.

Zatrudnienie: lipiec 2025 r.

Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 259 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: 6.259 zł (w tym 10% premii regulaminowej) + dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie - średnie.
2. Doświadczenie zawodowe min. 4 lata pracy zawodowej (2 lata jeśli wykształcenie wyższe).
3. Poświadczona znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym - 3333 (STANAG) lub FCE.

Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane wykształcenie wyższe (w tym licencjat) kierunek logistyka, ekonomia, zamówienia publiczne, finanse.
2. Preferowane min. 4 lata pracy zawodowej na podobnym stanowisku pracy.
3. Znajomość przepisów z zakresu ustawy Prawo zamówień Publicznych, Unijnego Kodeksu Celnego oraz przepisów transportu międzynarodowego (IATA, IMO), w tym materiałów niebezpiecznych (DGR).
4. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point).
5. Umiejętność publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań, również w j. angielskim.
6. Dyspozycyjność.
7. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
NIP: 5542740144
REGON: 340308690
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: iwspsz.kadry@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumentacja aplikacyjna: CV i list motywacyjny.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry@ron.mil.pl,
- pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska",
- osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją "Wydział Pracowników Wojska".

Dodatkowe informacje:
1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone).
3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ: https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ

Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować:
1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iwspszbydgoszcz.iod@ron.mil.pl;
2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z:
1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.);
3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ.
W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte..
7. Przysługuje Pani/Panu prawo:
1) dostępu do danych osobowych;
2) żądania ich sprostowania;
3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO.
W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

opublikowano: 2025-05-30
ostatnia aktualizacja: 2025-06-03
Komentarze
Polityka Prywatności