Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 czerwca 2025 (czwartek)

Specialist customer care qa agent - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2025-05-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/25/1946

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;
Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie informacji zwrotnej dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych ;
Przeprowadzanie regularnych kalibracji z członkami zespołu oraz interesariuszami w celu promowania najlepszych praktyk ;
Dokumentowanie wyników kontroli jakości w standardowych systemach firmy i przekazywanie ich odpowiednim oddziałom ;
Samodzielna realizacja projektów działowych oraz prowadzenie dochodzeń i analizy dotyczących obsługi klienta na potrzeby kadry zarządzającej ;
Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 01.06.2025 do 31.08.2025, praca w godzinach od 8.00-16.00
Miejsce pracy: ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: 8 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie ogólnokształcące
Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.
bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel)
znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie
znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie
tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
Znajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej.

Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala E
Nr telefonu: 717701707
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.

opublikowano: 2025-05-29
ostatnia aktualizacja: 2025-05-30
Komentarze
Polityka Prywatności