Numer oferty: StPr/25/0723
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ROZWOJOWA 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca w godzinach 7-15 lub 8-16.
Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków.
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz w trakcie zatrudnienia. Ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy.
Ewidencjonowanie, kontrola i rozliczanie absencji pracowników, w tym absencji chorobowych, urlopowych oraz związanych z rodzicielstwem, sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentów dot. zatrudniania wynagrodzeń pracowników, przyg. na wniosek pracowników zaświadczeń emerytalno-rentowych (RP-7), naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych, obsługa egzekucji z wynagrodzeń o pracę (korespondencja, rozliczanie na liście płac), sporządzanie deklaracji i dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS, US, PPK, GUS,
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych, obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, udział w kontrolach/audytach wewnętrznych i zewnętrznych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, w razie potrzeby udział w prowadzonych przez firmę rekrutacjach, współpraca z innymi działami firmy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Preferowane wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych, mile widziana znajomość obsługi programu Xpertis Kadry i Płace, umiejętność obsługi programu Płatnik, dobra znajomość obsługi komputera oraz programów MS Word/Excel, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazną atmosferę w zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- kursy językowe.
przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: LEVIAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6222473191
REGON: 25155061900000
Krótki opis działalności gospodarczej: Leviat, firma należąca do CRH, jest światowym liderem branży budowlanej w technologiach łączenia, mocowania, podnoszenia i kotwienia. Innowacyjne rozwiązania oferowane przez Leviat mają zastosowanie zarówno w obszarach mieszkaniowych, jak i infrastrukturalnych. Umożliwiają one naszym Klientom budować lepiej, solidniej, bezpieczniej i szybciej. Leviat zatrudnia prawie 3000 osób w 60 lokalizacjach na całym świecie. Zestaw zaufanych marek produktów Leviat obejmuje HALFEN, Ancon oraz Plaka.
Adres www: https://www.halfen.com/pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ROZWOJOWA 3, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: praca.pl@leviat.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail