Numer oferty: StPr/25/0239
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: weryfikacja, segregacja, skanowanie i archiwizowanie dokumentów;
wprowadzanie prostych operacji księgowych w programach;
obsługa klientów biura
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa zlecenie na ok. 3 m-ce (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, w przedziale godzinowym 8.00-16.00 ok 30-40 godzin tygodniowo, według ustalonego grafiku z Pracodawcą
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: stawka godzinowa
Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia:
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Bardzo dobra obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: min. średnie (dowolne). Doświadczenie: osoba do przyuczenia. Umiejętności: Bardzo dobra obsługa komputera. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Profes Creative Partner Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP: 6351799138
REGON: 24120506600000
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Magdalena Zajdlicz-Syta
Nr telefonu: 607161187
E-mail: profes.biuro@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8.00-16.00