Numer oferty: StPr/25/4320
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grunwaldzka 82/318, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szeroko pojęta obsługa sekretariatu, a w szczególności dbanie o wystrój, zaopatrzenie biura. Pierwszy kontakt z klientem/kontrahentem tj. obsługa telefonu, email, poczty przychodzącej i wychodzącej, spotkań w biurze. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie z pracodawcą na podstawie doświadczenia i kwalifikacji kandydata.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w obsłudze programów księgowo-kadrowych.
- Wielozadaniowość, dokładność i systematyczność przy wykonywaniu pracy.
- Swoboda w formułowaniu pism urzędowych.
- Wysoki poziom kultury osobistej, dobra prezentacja.
Mile widziane:
- Znajomość branży budowlanej/deweloperskiej.
- Znajomość ustawy deweloperskiej, pojęcia OMRP, zagadnień związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie; styczność z dokumentami geodezyjnymi.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INTERIUM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5833168312
REGON: 22209763100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 82/318, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: ksiegowosc@interiuminvestment.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail