Numer oferty: StPr/25/0730
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu kancelarii, tj.: pomoc przy dokonywanych czynnościach przez notariusza, przygotowywanie dokumentów, poświadczeń, aktów, wysyłka listów, udzielanie informacji Klientom kancelarii.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka notarialna
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, bezwzględnie wymagany okres wcześniejszego zatrudnienia w Kancelarii Notarialnej przez minimum 6 miesięcy, umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze, miła aparycja, kultura osobista, niekaralność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KANCELARIA NOTARIALNA Lilianna Nowak-Gerschmann
NIP: 6911215547
REGON: 390652097
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu: 690-198-770
E-mail: nowak@lubinnotariusz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail