Numer oferty: StPr/25/0359
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 60-189 Poznań 1, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - sporządzanie wniosków dotyczących dodatków służbowych, funkcyjnych i motywacyjnych, mianowania na stanowiska służbowe i kolejny stopień SG, nagród uznaniowych i pieniężnych, medali i odznaczeń w celu zapewnienia właściwej obsługi kadrowej;
- sporządzanie kwartalnych, półrocznych meldunków dotyczących czasu służby oraz godzin przepracowanych
ponad normę przez funkcjonariuszy w celu zapewnienia właściwego rozliczenia czasu służby;
- planowanie i organizacja szkoleń lokalnych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych PSG w celu zapewnienia właściwego przebiegu procesu szkolenia:
- koordynowanie czynności związanych ze sporządzaniem opinii funkcjonariuszy PSG w celu zapewnienia terminowego sporządzania opinii służbowych;
- prowadzenie posiadanej dokumentacji kadrowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu zapewnienia właściwej obsługi kadrowej;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 967,94 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4 967,94 zł; dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie średnie;
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ustawy o Straży Granicznej;
- komunikatywność;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- obsługa komputera i urządzeń biurowych;
1 rok doświadczenia w pracy w komórce kadrowej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
NIP: 9261016080
REGON: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu: 68 358 20 78
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Własnoręcznie opatrzone datą i podpisem kandydata :
- list motywacyjny, życiorys (CV),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
- własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób
urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku).
- oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych ( link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,,
https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon