Numer oferty: StPr/25/06145
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wiktorska 10, 02-587 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi i wyposażeniem instytucji,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w firmie (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów),
- współpraca z dostawcami usług,
- współpraca z innymi działami w firmie, w tym z księgowością w kwestiach, związanych z płatnościami,
- prowadzenie zagadnień związanych z administracją posiadanych obiektów, ich konserwacją i remontami, w tym ścisła współpraca z Dyrekcją Biblioteki w zakresie opracowywania planów konserwacji, remontów, inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją,
- administrowanie lokalami Biblioteki, jej budynkami, urządzeniami i wyposażeniem,
- udział w nowych postępowaniach zakupowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrzną procedurą zakupową,
- prowadzenie spraw ubezpieczeń rzeczowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- możliwość rozwoju osobistego,
- szkolenia,
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5100-8000 zł brutto, adekwatnie do wykształcenia, posiadanego doświadczenia zawodowego oraz zaangażowania,
- świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
- nagroda okolicznościowa z okazji Dnia Bibliotekarza, nagroda jubileuszowa, nagrody uznaniowe,
- dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Uprawnienia:
- Pakiet MS Office
- Zamówienia publiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Nasze wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne związane z gospodarowaniem nieruchomościami, i/lub studia podyplomowe z ww. obszarów,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), urządzeń multimedialnych i biurowych,
- praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas pracy pod presją czasu,
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność planowania i organizacji,
- skrupulatność, sumienność,
- wysoka kultura osobista,
- gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
Sposób składania dokumenów:
Komplet dokumentów należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: kadry@bpmokotow.waw.pl lub złożyć osobiście w Dziale Kadr i Płac Biblioteki do 2 czerwca 2025 roku. W razie przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia do Biblioteki uważa się datę ich wpływu. Dokumenty, które zostały doręczone do Biblioteki po upływie terminu do składania dokumentów pozostawia się bez rozpatrzenia.
W tytule korespondencji elektronicznej należy wpisać: Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Klauzula informacyjna dla kandydatów (zawarta w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy):
Zgodnie z art. 13 ust. 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej RODO, informujemy, że: Administratorem pozyskanych danych osobowych z chwilą ich złożenia jest Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, 02-587, przy ul. Wiktorskiej 10, reprezentowana przez Dyrektora.
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych tel. 22 241 14 57, e-mail: iod@bpmokotow.waw.pl. Dane i kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych także pod adresem: https://www.bpmokotow.waw.pl/bpmok/index.php/o-bibliotece/kontakt
Podane dane osobowe przetwarzane będą w trybie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w związku z uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 221 Kodeksu pracy i w zakresie gromadzenia: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby rekrutacji na stanowisko.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji niniejszego procesu.
Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej, przez okres określony przepisami prawa o archiwizacji.
Pozyskane dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowy przetwarzania danych w jego imieniu.
Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez w Warszawie, udzieloną w dniu . w celu Podpis osoby, której dane dotyczą.
Przysługuje Panu/i prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pana/i osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.
Miejsce pracy: biuro Dyrekcji Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. Wiktorskiej 10. Godziny pracy: 8-16.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.ZYGMUNTA ŁAZARSKIEGO W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY
NIP: 5211270986
REGON: 000284339
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wiktorska 10, 02-587 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: (22) 880-03-64
E-mail: kadry@bpmokotow.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1),
oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów (załącznik nr 2).
Pracodawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia do kandydata o dostarczenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego (przed zawarciem umowy o pracę).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 12-16